9 Haziran 2010 Çarşamba

Elmalı'da Sedir Ağaçları Katlediliyor!


Son günlerde Elmalı Çığlıkara'ya gidenler şoke edici görüntülerle karşılaşıyorlar.

Dünyanın en değerli sedir orman alanı olarak kabul edilen Elmalı Çığlıkara'daki taş ocaklarının yarattığı katliam inanılır gibi değil.

SEDİR AĞACINI LÜBNAN”DA ORDU KORUYOR, BİZ KATLEDİYORUZ!

Bölgede taş çıkaran şirketler her türlü önlemlerini almışlar, ''ne koparırsak kar'' sözüne uygun, ağaçları söküp doğayı katlediyorlar ama devletin bu katliama karşı hiç bir önlemi yok! Şirketlerin bekçileri can siperane görevlerini yapıyorlar, kimseyi yaklaştırmıyorlar. Oysa aynı duyarlılık doğa katliamı yapanlar için değil onlara karşı olmalı, ne acı değil mi?

Ülke çöl olacakmış kimin umurunda?

10 yorum:

  1. Gerçekten çok acı....Çevreci doğa dostu bir insan olduğunuz ve bizleride bilinçlendirdiğiniz için çok teşekkür ederim....

    YanıtlaSil
  2. Sizler zaten bilinçlisiniz, bundan hiç şüphem yok. Çocuklarımıza güzel bir ülke bırakmak ve iyi bir gelecek sağlamak istiyorsak ülke olarak duyarlı olmak zorundayız.

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok acı ve çok üzüldüm ...bizde insana değer yok kim takar ağacı nede olsa tonla para kazananlar o paraları yiyecek yeşillik bir yer bulurlar....ama bunun diğer tarafıda var...geleceğimize sahip çıkalım

    YanıtlaSil
  4. Çok haklısınız aydilber, geleceğimize sahip çıkmalıyız. Bu konularda tek bir ses değil kitlesel sesler oluşturmalıyız.

    YanıtlaSil
  5. Böyle haberlerle Aziz Nesin'i anımsıyorum ben. Adam ne kadar haklıymı % 70 konusunda. İnsanlar hiç mi düşünmüyor bugün mahfettikleri doğa da yarın çocukları nasıl yaşayacak.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili ada ve deniz, insanlar kişisel çıkarları için her şeyi yapabiliyorlar ancak tepkisiz kalmak da en az onlar kadar suçlu kılar bizleri, öyle değil mi?

    YanıtlaSil
  7. Duyarlılığınız için teşekkür ederim.Yazınızla bizi bilinçlendirdiniz.Sevgiler.Aida

    YanıtlaSil
  8. İlgilendiğiniz için asıl ben teşekkür ederim Sevgili Aida.

    YanıtlaSil
  9. BI agacın kesılmesını bıle
    cınayetten farksız goremeyen ben
    boylesı haberlerı okuduguımda
    dıbe cokuyorum cok cok uzuluyorum

    Bındıgı dalı kesen aptal ınsanlar...
    hem kendı geleceklerını hem bızımkını karartıyor..

    YanıtlaSil
  10. İnsanlık suçu bu Sevgili Öykü.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.