24 Haziran 2010 Perşembe

Antalya'da Pazar Alışverişi


Bu gün semt pazarımız kuruldu.

Patlıcan, kabak, domates, barbunya gibi mevsim sebzeleri kaliteli ve boldu bu gün pazarda. Barbunyanın kilogram fiyatı üç lira, diğerlerinin ise bir lira. Limon biraz pahalı, kilosu dört lira. Mısırların tanesi 50 kuruştu.

Bu sepetteki taptaze yeşilliklerin tümü iki lira.

Kirazlar komşu il Isparta'dan geliyor. Bana indirim yaptılar ve kilosunu iki liradan aldım.

Bu kavunlar tarladan yeni gelmişlerdi. Çok talılar, tanesi iki lira.

Kayısı ve şeftalilerin kilosu 2 lira.



Her hafta mutlaka kocaman bir buket kesme çiçek alırdım pazardan. Bu hafta nasıl olduysa unutmuşum, onun yerine balkonumda açan begonvillerimin fotoğrafını koyuyorum sayfama.

7 yorum:

  1. Ohhh mis gibi taze sebze hemde en güzelinden,afiyet şeker olsun ,şifa olsun arkadaşım,çiçekler müthiş iştah açar bak şimdi....

    YanıtlaSil
  2. Taze sebze ve meyve bulduğunuz için şanslısınız...Begonvillerde dalında çok güzel.Sevgiler.Aida

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Begonvilli,
    Dilerim şu huzurun, tadını çıkardığın hayatın, alışkanlıkların, sağlığın, sevdiğin... kısacası hayatında olmasını ve kalmasını istediğin herşey son nefesini vereceğin ana dek seninle, yanında olurlar.
    İçimden geldi.
    O kavunun birini benim için ye ve o balkonda bir fincan kahve de benim için iç lütfen :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Çooook teşekkürler Sevgili Dostlar.Güzel ülkemizin tüm güzellikleri hepimizin olsun. Huzur ve sevgi dolu yaşamlar diliyorum herkese..

    YanıtlaSil
  5. Offf hepsi taze, mis gibi :) Ablacığım ne kadar şanslısınız. Benim yerime de ye hepsinden :) Balkonundaki begonvillere bayıldımmm. Öperim yanaklarından canım ablam :)

    YanıtlaSil
  6. Pazarlara bayılırım, hele köylülerin sabah kendi bahçelerinden toplayıp getirdiklerine. Her şeyin tazesi, lezzetlisi, ucuzu...
    Hepsi şifa olsun inşallah...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Canım Yeşim, o balkonda çay sefası yapmaya davetlisin. Her zaman için geçerli bu davetim.

    Dokuzuncubulut, ne hoş bir blog sayfanız var. Hemen izlemeye alıyorum. Bahçeden pazara gelen ürünler hakkında size katılıyorum. Onların tadı bir başka oluyor.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.