16 Haziran 2010 Çarşamba

Çok Susadım, Lütfen Biraz Su!!!

Artık zamanıdır desek de dayanılır gibi değil.
Sıcak! Çok sıcak!

Şu günlerde havalar iyice ısındı, uzun ve sıcak günler bizi bekliyor. Yakında havadaki nem oranı yükselecek, sıcaktan bunalıp daha fazla suya ihtiyaç duyacağız. YA ONLARI HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ??

Sıcak ve bunaltıcı yaz günlerinde susuzluktan yarı baygın dolaştıklarını gördünüz mü?

Bir kaç yudum su bulabilmek için nasıl çaresizce etrafa bakındıklarını..

Çaresizlikten parktaki süs havuzlarından aşırı klorlu ve pis suları içip zehirlendiklerini biliyor muydunuz?

Açlıkla savaşırken bir de susuzluk çekip delirecek gibi olduklarını..

Biraz su bulunca ne kadar sevinip arkadaşlarını da çağırdıklarını gördünüz mü?


Bir damla su aksın diye musluğun başında nasıl sabırla beklediklerini..

Köpek, kedi, kuş olmak fark etmez. Sıcak yaz günleri, çile dolu günler demektir onlar için.

AMA YAPABİLECEĞİMİZ ŞEYLER VAR ! ONLARI KADERLERİ İLE BAŞ BAŞA BIRAKMAYALIM.

Pencerelerimizin önüne, olabilecek her türlü uygun yere kaplar içinde temiz su koyabiliriz.

Park ve bahçelerin görevlileri ile, yöneticileri ile görüşüp bu konuda yardımlarını isteyebiliriz.

Sabah yürüyüşlerimizde pet şişelerimizdeki suyu onlarla paylaşabiliriz. Belki sizlerin aklına farklı çözümler de gelebilir.

13 yorum:

  1. Çok yerinde bir paylaşım. Eşim geçen gece eve gelirken susuzluktan perişan haldeki bir köpeği görmüş.Evden su götürmüştük.Ben kendi balkonuma kuşlar için su koyuyorum...Herkes duyarlı olabilse keşke...İzmirden sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Mine Hanım. Duyarlılığınız için kutluyorum eşinizi ve sizi. Antalya'dan selamlar, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bu resimlerden etkilenmemek mümkün değil.Keşke daha çok insanın görüp okuyacağı caddelerdeki afiş panolarınada konabilse.
    Saygı ve selamlar.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar
    zavallı hayvancıklar sıcaktan yayılıp kalıyorlar, bir kaba su koyuyorum ertesi gün bakıyorum yok, milletin ne zoru varsa deviriyor veya alıyorlar kapları.
    inatla devam ediyorum kap koymaya.

    YanıtlaSil
  5. Balkona gelen minik kuslarim icin su koyuyorum, sokak hayvani yok, biliyorsunuz. icmiyorlar gibi suyu ama yine de koyuyorum, belki cok susamis bir anlari olur, belki yem yerken bogazlarina takilir falan diye :-))
    Reklamalara hep tikliyorum, Begonvilli Ev ! Daha cok tik, daha cok neseli pati, di mi? :-))

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı kandiller cnm,bu konuda çok duyarlısınız,Rabbim karşınza çıkarsın inşallah,söyledikleriniz dogru bende yaz,kış sofradan topladıgımız ekmek kırıntılarını koyuyorum,balkonun bir köşesine yer yaptk. Su aklma gelmemişti hatırlattıgınız için sagol cnm.ALLAHA EMANET OLUN:))

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler Arkadaşlar. Hepinize hayırlı kandiller.

    İyi ki sizler gibi duyarlı insanlar var.

    YanıtlaSil
  8. Hiç unutmam. İki gündür hava feci sıcak.Isınmıştır, buharlaşmıştır diye devamlı takviye yapıyorum. Çok isabetli bir yazı olmuş bu. Bir kişi bile etkilenip su koysa kârdır. Yemek veremeyen su koyar bâri. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı kandiller canım, Allah bu mubarek günde hepimizin dualarını kabul etsin, sevgiyle sağlıcakla kalın. (inşallah giriliyordur artık siteme)

    YanıtlaSil
  10. Yorumların hepsine katılıyorum.Özellikle Kadir Beyin yazdıkları daha bilgilendirici olacaktır.Keske yayın organlarında,panolarda vb.halkı daha bilinçlestirebilsek.Sevgiler.Aida

    YanıtlaSil
  11. canım paylaştıklarından çok etkilendim duyarlılığın içinde kutluyorum seni hayırlı kandiller hoşçakal

    YanıtlaSil
  12. güzel bir hatırlatma!teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalplerimizi okşadığı bir anın bir asra bedel olduğu bu gecede dualarda birleşmek dileğiyle...

    Regaip Kandiliniz Mübarek Olsun...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.