3 Haziran 2010 Perşembe

Altın kızlar'ın Blanche’si Öldü!



Onlar benim bayıldığım karakterlerdi. Yaşını başını almış dört hayat dolu kadın..Kendilerini ve yaşamayı seven, birbirlerine bağlı, eğlenceli, farklı karakterleri ile zaman zaman çatışan, gülen ve güldüren, zevkli döşenmiş bir evde yaşayan dört kadın. Blanche bunlardan flörtçü olanı. Giyimine önem veren, süslü ve frapan Blanche. Erkek arkadaşları hiç eksik olmuyordu dizinin her bölümünde. Her ne kadar Amerikan tarzı yaşam bize pek uymasa da evrensel olan yaşama sevinci ve kendileri ile dalga geçebilme becerisini gördüğüm dört sitcom oyuncusunun gerçek yaşamlarında da dolu dolu insanlar olduğunu öğrenmiştim biraz araştırınca.

Bu sabah tv. de günün ilk haberlerini izlerken duydum. Aynı evi paylaşan 4 dul kadının hikayesini anlatan “Altın Kızlar” dizisinde Blanche Devereaux’u canlandıran Rue McClanahan, 76 yaşında ölmüş.

Şöyle diyordu haberde:

Emmy ödüllü aktrisin menajeri, McClanahan’in felç geçirerek öldüğünü söyledi. Göğüs kanseri nedeniyle 1997 yılında tedavi gören McClanahan, geçen yıl da kalp ameliyatı geçirmişti. Televizyonlarda 1980’li yıllarda gösterilen “Altın Kızlar” dizisinde Dorothy’i canlandıran Bea Arthur 2009’da Sophia’yı canlandıran Estelle Getty de 2008’de yaşamını yitirmişti. Altın Kızlar’dan sadece Rose’u canlandıran 88 yaşındaki Betty White hayatta kaldı.

4 yorum:

  1. çok üzüldüm gerçekten:-(
    ben de çok severdim diziyi.toprağı bol olsun.

    YanıtlaSil
  2. tanısak ta tanımasak ta
    bırılerının ölmus olması huzun verıcı..
    ısıgı bol olsun..

    YanıtlaSil
  3. Çok hüzünlü. Onları seyrederek büyüdük :( Işığıklar içinde uyusun.

    YanıtlaSil
  4. Evet hüzün verici ama yaşamın bir gerçeği. Oldukça yaşını başını almış oyunculardı. Umarım şu an hayatta olan Betty White sağlıklı ve huzurlu bir şekilde tamamlar ömrünü.

    Öte yandan o dizi benim için çok anlamlı. Çünkü ülkemizde insanlar henüz elli yaşına bile gelmeden ''unumu eledim eleğimi astım'' moduna girerler ve toplum da buna uygun davranışlar empoze eder. O dizide, insanların ileri yaşlarda dahi yaşamdan zevk alma, eğlenme, arkadaş edinme vb. gereksinimleri olduğu mesajı veriliyordu.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.