1 Haziran 2010 Salı

Antalya Halk Eğitim Merkezleri Sergisi










Antalya Halk Eğitim Merkezleri'nin yıl sonu sergileri, Subaşı Parkı fuar alanında açıldı.

Resim, ahşap boyama, takı, mefruşat, cam boyama gibi alanlarda pek çok ürün sergileniyor. Pazartesi sabahı henüz standlar hazırlanırken gördüm. Standlar ilçe ilçe paylaşılmış.

Ne yalan söyliyeyim, bu tür sergilerde özenli ve zevkli bulduğum ürünlerin yanı sıra, banal ve sıradan bulduklarım da oluyor. Girişte soldan ikinci olan Konyaaltı Belediyesi diğerlerine fark atıyor. En çok orada sergilenen ürünleri beğendim.

6 yorum:

  1. son daki tablo çok güzel olmuş.yapanların ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. bizim halk eğitimi sergimizde bugün açılıyor.bencede konyaaltı çok titiz çalışmış seramik objeler harika bayıldım

    YanıtlaSil
  3. Zevklerimiz örtüşüyor beyazsepetim,sondaki zebralara ben de bayıldım.

    Gül Hanım,sizin serginizi de görmek isterdim. Emeği geçenlerin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Of of hepsi çok güzeller. Yapanların ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir paylaşım bu...
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler AtolyeKedi, teşekkürler Şanslı.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.