13 Haziran 2010 Pazar

Görsellik / Kırmızı Güzeldir

Doğadaki en sıcak renk. Devinimi, dinamizmi ve gençliği, duygusal anlamda ise mutluluğu, azim ve kararlılığı anlatır. Dikkat çekici, uyarıcıdır.


kırmızı renk hakkında daha fazla bilgi için burayı tıklayın

En güzel örnekleri yine doğadadır.





Giyim, moda ve güzellikte kırmızı şıklığı bir başkadır.





Dekorasyonda yaşama alanlarına canlılık katar.




Nasıl ama, çok şirin değil mi?


Mimaride dikkat çekicidir

Etrafı kırmızı çitle çevrili bir bahçe isterdim doğrusu.

Bunlar da, Begonvilli Ev ve kendim için zaman bulunca yapmayı planladığım kırmızı ağırlıklı ciciler.







Kısacası, doğanın tüm renkleri gibi, kırmızı da güzeldir. Dünyamız hep renkli ve güzel kalsın..

4 yorum:

  1. Bosa dememisler Turkun gozu aldadir diye :)
    Kirmizi orgu cantaya bayildim, birde vosvosa... keske benim olsa :)

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı mı dedı bırısı??

    Kostum geldım hemen:))

    kırmzı benım rengım
    herseyde cok sevıyorum

    en guzellerını buraya tasımısın

    cok tskler
    sevgılerımle

    YanıtlaSil
  3. Bütün kırmızılar çok güzel ama ben en çok puantiyeli ayakkabıyı beğendim....

    YanıtlaSil
  4. Tavuklar ve yumurtalarına bayıldım.
    İlk fırsatta denenecekler listesine girdiler bile...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.