3 Kasım 2011 Perşembe

Ten Ten'in Maceraları Beyaz Perdede



Çocukluğumda bayılırdım Ten Ten'e ve tabii ki sadık köpeği Milu'ya.


Belçikalı çizer Hergé tarafından 1929 yılında yaratılmış olan çizgi roman dizisidir. 20. yüzyıl Avrupa çizgi romanlarının en ünlülerindendir. Diziden 200 milyondan fazla kitap basılmış ve dizi 50'den fazla dile çevrilmiştir.

Serinin kahramanı, genç bir gazeteci ve gezgin olan Tenten'dir. Maceralarında ona köpeği Milu, arkadaşı Kaptan Haddock ve başka pek çok renkli karakter eşlik eder.

Daha Fazlası Burada



Ve işte usta yönetmen ve yapımcı Steven Spielberg bu muhteşem çizgi roman dizisini sinema filmi olarak çekmiş.
Jamie Bell, Andy Serkis, Daniel Craig ile Nick Frost'un oynadığı ''Tenten'in Maceraları (The Adventures of Tintin)'' filmi, 3 boyutlu sahneleriyle izleyicilerle buluşacak. Yarın gösterimde!

3 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler.
    Mutlu bayramlar:)

    YanıtlaSil
  2. ben de gecen hafta izledim keyifliydi gercekten.
    ve iyi bayramlar ! guzel evinizde saglikla mutlulukla
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ben The Conan Barbarian'a gideceğim :)

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.