16 Kasım 2011 Çarşamba

Kış Şıklığı

O sıcak yaz günleri hiç bitmeyecek gibiydi..

Derken nazenin sonbaharı da uğurluyoruz, aslında kış çoktan geldi..



Bu tığ işi etolü diğer bloğumda paylaşacaktım ama  orada daha çok kendi ürettiklerimi paylaşmayı seviyorum.  Belki bir benzerini örüp Crochet at Begonvilliev'de paylaşırım.


Bu eldivenlere bayıldım. Çok şık ve sıcacık görünüyorlar.  Keçeden ya da ince şişle el örgüsü çalışılabilir.
Kaynak: http://www.liveinternet.ru/users/pmos_nmos/rubric/2530879/

Ve Pinterest'de sayfamdan en çok paylaşılan öge olan kırmızı botlar.


Ve kış konseptinin en yakışıklı delikanlısı

6 yorum:

  1. harikalar son kombin de mankeni de süperrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  2. ilk fotoğraftaki model benim arşivimde de kayıtlı:)
    güzel paylaşım için teşekkürler...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Hepsi cok guzel.Tesekkurler bu hos paylasim icin Begonvilli Ev'cim.

    Sevgiler ve selamlar..

    YanıtlaSil
  4. Atkı mı demeliyim, şal mı ama ilki çok çok güzel!

    YanıtlaSil
  5. emeğine sağlık çok güzeller

    YanıtlaSil
  6. Eldivenlere bayıldım.
    Satılık mı?
    ne kadar?

    Elinize sağlık.
    Eldivensever anne Çiğdem

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.