12 Kasım 2011 Cumartesi

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri (Eziyetleri)

Son günlerde sık sık, sabah akşam, 02164441444 no'lu telefondan aranıyorum. Arayan Türk Telekom Müşteri Hizmetleri.Yaptıkları tesbitte telefon faturamın düşük olduğunu, tarifemden dolayı (hesaplı hat) pahalıya konuştuğumu istersem yeni kampanyalarına katılarak çok daha ucuza konuşabileceğimi, bir takım ücretsiz konuşma zaman dilimleri olacağını anlattılar. Onay verirsem hemen tarife değişikliğine geçebilecektim.  Ben de cevap olarak teşekkür ettim. Bu kampanyayı iyice araştırmam gerektiğini, ikna olursam kendilerine başvuracağımı söyledim. Bir yandan da zaten düşük sayılabilecek konuşma ücretlerimi daha da düşürmek için gösterdikleri bu çabadan dolayı bu işte bir bit yeniği olduğu fikrine kapıldım. Derken ben tarife araştırmasını yapmadım, yani zamanım olmadı ama aramaların ardı arkası kesilmedi. Farklı görevlilerce sık sık aranmak beni rahatsız etti. Rahatsızlığımı kibarca dile getirdim, tarife değişikliği istemediğimi net olarak söyledim. Hala aramalar devam edince sinirlerim gerildi, daha sert ifadelerle değişiklik istemediğimi söyledim. Şimdi sizlere soruyorum sevgili okurlarım? Nedir bu? Taciz boyutuna ulaşan bunca arama sırf benim yani biz tüketicilerin daha az para ödemesi için mi yapılıyor sizce de? Telekom işi gücü bırakıp abonelerine daha az ücret ödetme derdine mi düştü dersiniz?

Pes! Şu an saat 18.16 ve ben yine arandım Telekom tarafından. Bu kez numaralarını gizlemişler. Artık Tükoder'e şikayet edeceğim.

14 yorum:

  1. şu an sabit ödemesi en az olan hesaplı hat olduğu için insanları bu paketten çıkartıp bu hattı iptal edeceklermiş.zira başka bir pakete geçtiğinde asla hesaplı hatta geri dönüş hakkı tanımıyorlar.şu an bizde aynı durumdayız.sürekli arayıp laf kalabalığına getiriyorlar

    YanıtlaSil
  2. Tam tahmin ettiğim durum..Yoksa bunca çabayı neden göstersinler.

    YanıtlaSil
  3. offf canım ya bu aranmalardan ben de çok şikayetçiyim her seferinde farklı ses.
    eskiden sapıklar dadanırmış savcılığa verilirsdi bunların ardı arkası kesilmiyor hem telekom dan hem özellerden bıktık vallahi.
    bir kızıp , benim numaranın yanına hiç bir tarifeyi istemiyor aramayın yazın kardeşim dedim:))

    ayrıca yeni denilen her tarife bir öncekinden daha rezalet lehimize düşünen yok bence.

    YanıtlaSil
  4. Aynen,ben de bıktım.Boşverin istemiyorum diyorum,yeniden anlatıyorlar.en sonunda niye ısrar ediyorsunuz diye çıkıştım. bir menfaatleri olmasa aramazlar öyle.

    YanıtlaSil
  5. O halde birlikte hareket edeceğiz arkadaşlar. Hepimiz blog sayfalarımızda, Facebook'ta, Twitter'da konuyu ele alıp olabildiğince insanı uyaracak, tüketici derneklerine rahatsızlığımızı ileteceğiz. Lütfen bu soruna birlikte çözüm bulalım.

    YanıtlaSil
  6. Benide arıyorlar. telekom müşteri hizmetlerinden emekliyim. tarifemi hesaplı hatta kendim düzenledim.diyorum ama iki gün sonra da başkası arıyor. biz onay vermediğimiz sürece tarifemizi değiştiremezler.

    YanıtlaSil
  7. Allah kimseyi onların eline düşürmesin bu yüzden TTNET'ten ayrılıp Süperonline'a geçtim.

    YanıtlaSil
  8. Bir ara bizde sürekli aranıyorduk karşınızdaki kişi ezberlemiş aynı şeyi çevirip çevirip söylüyor, ben baş edememiştim, pek kaba olamam öyle, ama eşim istemiyoruzu bağır çağır anlatıp sinirlenince bir daha aramadılar şükür. Bu kurumdanda tarifelerinden de hiç memnun değilim.

    YanıtlaSil
  9. merhabalar,
    türk telekom'un sitesinde de yazdığı şekliyle,

    Yeni Aboneliğe ve Geçişe Kapalı Tarifeler

    StandartHATT, KlasikHATT, KonuşkanHATT, YazlıkHATT tarifeleri 8 Ocak 2010 itibari ile yeni abone alımına ve tarife değişikliği kapsamında tarife geçişine kapanmıştır. 8 Ocak 2010 tarihine kadar bu tarifelerimizden birisini seçmiş olan abonelerimiz için tarifesinin koşulları aynen geçerlidir.8 Ocak 2010 tarihine kadar abone olmuş müşterilerimiz tarife değişikliği ile StandartHATT tarifesini seçebilirler.

    KlasikHATT

    Aylık paket ücreti tüm vergiler dahil 13,93 TL’dir.
    Şehir içi görüşmeleriniz dakikası 12,6 kuruş üzerinden ücretlendirilir.
    Şehirler arası görüşmeleriniz dakikası 12,6 kuruş üzerinden ücretlendirilir.
    GSM görüşmeleriniz dakikası 37 kuruş üzerinden ücretlendirilir.
    Milletler arası 1. Kademe görüşmeleriniz 18,9 Kuruş üzerinden ücretlendirilir.


    Mutlu Pazar Ek Paketi’yle birlikte tüm vergiler dahil ayda 2 TL karşılığında Pazar günleri 3000 dakika konuşabilirsiniz.
    31 Aralık 2011'e kadar akşam 7’den sabah 7’ye tüm ev telefonlarıyla bedava konuşabilirsiniz.
    StandartHATT

    Aylık paket ücreti tüm vergiler dahil 16,33 TL’dir.
    Şehir içi görüşmeleriniz dakikası 8,8 kuruş üzerinden ücretlendirilir.
    Şehirler arası görüşmeleriniz dakikası 10,5 Kuruş üzerinden ücretlendirilir.
    GSM görüşmeleriniz dakikası 37 Kuruş üzerinden ücretlendirilir.
    Milletler arası 1. Kademe görüşmeleriniz 13,8 Kuruş üzerinden ücretlendirilir.


    Mutlu Pazar Ek Paketi’yle birlikte tüm vergiler dahil ayda 2 TL karşılığında Pazar günleri 3000 dakika konuşabilirsiniz.
    31 Aralık 2011'e kadar akşam 7’den sabah 7’ye tüm ev telefonlarıyla bedava konuşabilirsiniz.
    Yeni Aboneliğe ve Geçişe Kapalı Tarifelere ait ücretlendirmeleri görmek için tıklayınız.

    Yukarıda yer alan tarifeler geçişe kapalıdır ve evet genelde kullanım gerçekleştirildiğinde gündüz ücretsiz arama yapmak için dakika olmamasından dolayı faturalandırma çok olabilir

    YanıtlaSil
  10. bu sebeple şuan en ekonomik tarifelerden biri olan aşağıda yer alan paketin yoğun bir şekilde tanıtımı yapılıyorEv Avantaj 100

    Türk Telekom’un Ev Avantaj Paketleri’ne geçin, her yeri bedava arayın!

    Paket ücreti ayda tüm vergiler dâhil sadece 21,90 TL.
    Her ay 100 dakika şehir içi ve şehirlerarası ücretsiz konuşun.
    Evden cep telefonlarını aramanın dakikası tüm vergiler dâhil 15 Kuruş.
    Evden yurtdışını aramanın dakikası tüm vergiler dâhil 15 Kuruş.
    Paketinize ait dakikalar biterse, şehir içi ve şehirlerarası aramalarınızın dakikası 15 kuruş’tan ücretlendirilir.
    Kampanyalarımız

    20 Şubat-31 Aralık 2011 tarihleri arasında tarifenizin bedava dakikaları ile sadece şehir içi ve şehirlerarası değil, artık cep telefonlarını ve yurtdışını da bedava arayabilirsiniz. Detay bilgi için tıklayınız.

    31 Aralık 2011’e kadar akşam 7’den sabah 7’ye kadar 3.000 dakika şehir içi ve şehirlerarası konuşmak bedava. Detay bilgi için tıklayınız.

    Ev Avantaj Paketlerine ait ücretlendirmeleri görüntülemek için tıklayınız.

    Ev Avantaj Tarife paketleri hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız.

    Yurtdışı arama kademelerimiz için tıklayınız

    aramaların rahatsız edici boyutta olması elbette hoş değil ama hülya hanım'ın da belirttiği gibi kimseye isteği dışında bir işlem yapılması da mümkün değil.

    dilerseniz aşağıdaki linkten aranmak istemediğinizi yazabilirsiniz, talebiniz çağrı merkezine ulaşmakta ve numaralarınız listeden kaldırılmaktadır. https://ett.turktelekom.com.tr/etmh/indexFaturaOdeme.do?method=odemeGiris

    herkese huzurlu günler dilerim.

    YanıtlaSil
  11. 3 sene önce bu türk telefon denen vampirler faturama güzelcee yapıştırmışlar aradım ben evde yokum kimse konuşmuyor nasıl gelir bu diye yetinmedim yazılı verdim döküm istiyorum diye oralı olmadılar işlerine gelmeyice yazılıda başvursan cevap yok bunlarda bende toptan iptal edip türcell den ev türkcel paketi aldım ayda 7,5 tl veriyorum 400 dakika konuşuyorum hemde şehirler arasıda içinde bitiremiyorum bile. Ne arıtacam başımı şllahlah bu telekomdan. İnternetide mahkum etmeseler şunlara güzel olacak

    YanıtlaSil
  12. O tacizlerden nasiplenmeyen var mı acaba? Doğru dürüst kullanmıyoruz zaten , geçen ay kızdım iptal ettirdim.

    YanıtlaSil
  13. Bizi de epey bir aradılar. Araya bayram girdi diye belki henüz aramadılar:))Şikayet etmeyi ben de düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.