21 Kasım 2011 Pazartesi

Begonvilli Ev Halleri

Dün yardımcımla birlikta akşama dek deliler gibi temizlik yaptık. Sanıyordum ki bugün dinlenir en  salaş ev halleri ile keyif yaparım ama ne gezer. Sabahtan beri koşturmaca. Makineye atılan çamaşırlar, tekrar  elden geçirilen lavabo banyo vs, balkonların  paspaslanması, Minik'in veteriner kontrolü, alışveriş,'' aaa ne çabuk toz birikti!'' deyip  toz almaya girişmeler.. Daha çiçekler sulanacak, akşam yemeği için bir şeyler pişirilecek.

Yeni kişisel bakım ürünleri aldım az önce. Sürekli aynı şampuanı, duş jelini, diş macununu önermiyor dermotologlar  ve diş hekimleri.. İki de bir de  değiştirmek de doğru değilmiş ama  uzun aralıklarla  farklı içerikli ürünler kullanmak gerekliymiş. Bu ufacık bilgiyi paylaşınca Konfiçyüs'ün  çok güzel bir sözü geldi aklıma :
 
"Bende bir elma, Sende de bir elma varsa;
Ben sana bir elma verirsem, Sen de bana bir elma verirsen:
İkimizin de de birer elması olur.
Fakat, bende bir bilgi, Sende bir bilgi varsa;
Ben sana bir bilgi verirsem, Sen de bana bir bilgi verirsen:
Bende iki bilgi, Sende de iki bilgi olur!
Konfüçyüs

Apartmanın bahçe duvarındaki çiçeklikte kırmızı ve turuncu güller açmış. Güz gülleri dedikleri bunlar olmalı. Neden duygulandım ki sabah sabah? Dakikalarca baktım yürüyüş dönüşü.



Minik'im hala acı çekiyor. Kulaklar kıpkırmızı. Damlalarını koymam çok sıkıntı veriyor. İyileş artık bebeğim..

İlk kez internetten alışveriş yaptım. Araştırarak tabii ki. Güvenli olduğuna ikna olduğum bir siteden çok hoş bej bir şemsiye aldım. Sapı ve tellerinin büyük bölümü bambudan.
 Bunu okuyorum:
 

Bunu dinliyorum:

Pek elişi yaptığım yok son günlerde ama diğer bloğum crochet at Begonvilliev'e tığ işi giyim ve aksesuvar modellerinizi bekliyorum. ''Add your link'' i tıklayıp kolaylıkla kendi bağlantınızı oluşturabilirsiniz.

Sevgiler selamlar Begonvilli Ev'den

14 yorum:

  1. ev işleri hiç nefes aldırmıyor zaten:) kolay gelsin o yüzden:)
    ben de kullandığım şampuanı arada değiştiriyorum... zaten saç kendi belli ediyor... belli bir zamandan sonra iyi gelmemeye başlıyor...
    Konfüçyüs'un sözü çok değerli... paylaşım için teşekkürler...
    güllere içim gitti:)
    şemsiyen sağlam ve şık gözüküyor... güle güle kullan...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Ah bu ev işleride çok nankör oluyor değilmi, güzelcim. Temizle temizle iki gün bırak hiç yapmamışsın gibi, Hiç sevmiyorum o yüzden ne yapayım...Bu arada şemsiyenizi de iyi günlerde kullanın, yeni paylaşımlarda buluşmak üzere....
    http://marifetlicadi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Evin işi hiç bitmez derlerdi de inanmazdım. Gerçekten öyleymiş.
    Aynı ürünleri çok uzun kullanmamak gerektiğini ben de okumuştum bir yerlerde.
    Ben kaçırdım galiba, Minik`in nesi vardı?

    YanıtlaSil
  4. minik'e geçmiş olsun...

    yeni cicilerini güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  5. Sevgili komşum,size kolaylıklar dilerim ! Minik'e canım Minik'e hiç hiç kıyamam ben :( Bu arada yazmadan duramayacağım,okuduğunuz kitabı ben üniversite yıllarımda okumuştum o zamanlar çok içimi karartmıştı.Bildiğim kadarıyla -doğru olmama olasılığı da var-bu kitaptan sonra Almanya'da gençler arasında intihar etme vakası artmış da Goethe epey suçlanmış :( Ancak dinlediğiniz müzikler harika!

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler okuyan, Marifetli Cadı sağlıklı olalım da yapalım, ne diyeyim:) Şemsiyenin ve her şeyin daha iyisi sizlerin olsun.

    Teşekkürler Semi, Minik'im kulak enfeksiyonu tedavisi görüyor.

    Teşekkürler Nilgün Hanım. Çok zarifsiniz.

    Sevgili komşum, kitabı ne zaman aldığımı anımsamıyorum. Okumasam merak edeceğim türden bir kitap. Popüler kitaplara gitmiyor bu günlerde elim. Çünkü mutlaka okumalıyım dediğim pek çok yazar var ve zaman gitgide daralıyor. Gözlerim görüyorken okumam lazım dediğim türden kitaplardan biri. Bitirince söz ederim. İntihar eğilimi olan insanlar için tetikleyici olabilen yapıtlar var elbette.

    YanıtlaSil
  7. Canım güller o kadar iç açıcı duruyorki koklayasım geldi.
    konfüçyüs'un güzel sözerinden biri de bu:) ve çok doğru.

    Mink çabuk iyileş canım benimmm

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Hatice Hanım.Sizi seviyoruz:)

    YanıtlaSil
  9. Öff bu ev işleri, çamaşır, bulaşık hiç bitmiyor. Güller çok güzel, şemsiyenizi güle güle kulanın. minik'e geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler, hülya Hanım'cım. Minik'i okşadım ve ''Hülya teyzen sana geçmiş olsun diyor!'' dedim.:)

    YanıtlaSil
  11. Bu mevsimde böyle açmaları inanılır gibi değil ama Öykü'cüm.

    YanıtlaSil
  12. werther benim okumaktan sıkılmayacağım bir kitap.. iyi okumalar sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel bir örnektir elma örneği :)

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.