9 Kasım 2011 Çarşamba

Işıklar İçinde Uyu!


Yarın ulusal önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün aramızdan ayrılışının 73. yıldönümü. Büyük bir özlem, saygı, minnet ve rahmetle anıyoruz.

Ulusal bayramımız Cumhuriyet Bayramı'nın layıkı ile kutlanmamasının  üzüntüsü ve ezikliği hala içimde ve acaba diyorum, önderimiz  Atatürk'ü anmamız da mı sakıncalı  görülecek..

Atatürk'ün bıraktığı bayrağı onurla taşıyacak, O'nun gösterdiği hedeflere ulaşmak için çaba gösterecek gençlerimizin  hiç de azımsanmayacak sayıda olduğuna inanıyorum. Atatürk, ulusal birliğimizin, beraberliğimizin, barış içinde yaşamamızın yollarını göstermiştir. Atatürk ilkeleri bugüne kadar olduğu gibi bugünden sonra da rehberimiz olacaktır. Şükürler olsun ki bunun bilincinde olan pek çok insanımız var..
 Işıklar içinde uyu Ata'm!

Fotoğrafları Burada

3 yorum:

  1. Kalplere akıl yolu ile kazınmış sevginin yok olması çok zor. Bunu göremeyen zavallıların hileli planlarına,hayallerine şaşıyorum...

    YanıtlaSil
  2. isiklar icinde uyu Atam !!
    Umarim anma torenleri layigi ile yapilir.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel posta yorum neden dün yazmamışım anlamadım oldukça dalgınmışım ya da çok yoğunmuşum demekki kusura bakma. Işığın hiç de öyle kolay kolay sönmeyeceğini bilmek, söndürmeye niyetli olmayanların çokça olduğunu görmek yeter bana seni sevgiyle kucaklıyorum. Atam sen rahat uyu.. dönen dolaplar oynanan oyunlar elbet bir gün ters dönecektir.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.