21 Haziran 2010 Pazartesi

Akşam Üzeri Parkta Objektifime Takılanlar



Bu akşam üzeri isteksizce çıktım yürüyüşe. Hem sıcak hem de ülke gündemindeki olumsuzluklar yüzündendi isteksizliğim. Minik'in hatırına parkta buldum kendimi.

Ama iyi ki çıkmışım. Akşam üzeri nisbeten serinlemişti hava, yüksek nem oranına rağmen.


Bu güzel yaseminli kaldırımdan yürürken duyabileceğiniz o enfes kokuyu hayal edin.
Ve bu kez bu girişten ulaştık parka.

Zakkumlar, begonviller, hanımelleri, boru çiçekleri, güller, muz ağaçları, palmiyeler ve masmavi deniz görsel bir şölendi.

























Bu yavru kediler çok acıkmışlar. İyi ki yanımızda mama ve su vardı.



6 yorum:

  1. ne guzel fotograflar icim acildi :)
    hele sondaki ufakliklar yokmu bittim ben onlara bittimmm...

    YanıtlaSil
  2. Doğa harika görünüyor...Ama sizin gönlünüz o kadar güzelki bana daha çok o yansıdı....Merhametiniz ve hayvanseverliğiniz herkese örnek olsun,kedicikler nasıl sevinmiştir....

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler A-H ve tatesal. Çok güzel bir kentte yaşıyorum ama ne yazık ki insanımız değerini bilmiyor bu güzelliklerin. Bu güzel park, florası, faunası ve çok güzel peyzajı ile kentin gürültüsünden ve kirliliğinden bir kaçış yeri. Ne yazık ki acımasızca kirletiliyor. İçim sızlayarak yerlere atılan pet şişeleri, çöpleri, bazı hayvan sahipleri tarafından bırakılan köpek dışkılarını görüyorum. Gözlerime inanamıyorum, çünkü bunca pisliği ortalığa atmak için insanda hiç vicdan olmamalı. En çok da falezlerden aşağı atılan ve toplaması olanaksız olan çöpler, pet şişeler, naylon poşetler ve içki şişeleri canımı sıkıyor. Özellikle hafta sonu kirlilik had safhada oluyor. Pazartesi sabahı çok üzücü görüntüler ortaya çıkıyor. Bu güzellikleri korumayı bilmediğimiz için büyük üzüntü duyuyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ablacığım, fotoğraflar şahane fakat en güzeli senin yüreğin. O minişlere bakışın, onlara olan merhametin buraya yüreğime kadar geldi :) Öyle içim coşuyor ki tarif edemem. İyi ki varsın. Antalya'daki kuzuların koruyucu meleği :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Yeşim. Güzel duyguların ve dileklerin için..Sevgiler, selamlar Antalya'dan.

    YanıtlaSil
  6. Allahım nasıl içim açılıdı nasıl içim açıldı anlatamam size...çok güzeller,yavrucuklar da çok güzel...sevgiler

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.