4 Haziran 2010 Cuma

İlginç Bir Yarışma / İşte Benim Tatilim!

İsterseniz fotoğraf yarışmasına katılabilir, isterseniz de 10 aday çiftten, favori adayınızı oylayarak muhteşem bir tatil kazanma şansı elde edebilirsiniz.


Daha FazlasıBurada

İşte benim adaylarım

Delal Kaya ve Hasan Ali Ünal'ın ortak tutkusu arkeoloji. Gezmek ve keşfetmenin tadı onlar için bambaşka bir keyif. Çünkü onlar alem şümul seyahat tarzlarını değil, özel rotaları kendi bakış açılarıyla detaylandırmayı tercih ediyorlar. Belgesel tadında çekimler, özel kadrajlarına sığdırdıkları kareler olmazsa olmazları. Unutmadan söyleyelim çıkacakları tatilde evlenme planları da var!

İyi şanslar Delal ve Hasan Ali!

3 yorum:

  1. Tüm katılımcı videolarını inceleyince gayet objektif bir bağlamda bu tatili ve deneyimi en fazla hak eden çift olarak Delal ve Hasan Ali'yi görüyoruz.

    Diğerleri daha ziyade "Yenilsin, içilsin, eğlenilsin" zihniyetiyle başvururken, desteklediğimiz bu çift kültürel bir serüven ve felsefi boyutu olan bir arayışla karşımıza çıkıyor.

    Begonvilli Ev'e nazik desteğinden dolayı çok teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Onur Bey. Aynen öyle düşünüyorum. Klasik sözdür; ''hak eden kazansın'' denir. Bence de Delal ve Hasan Ali hak ediyorlar birinciliği.

    Not:Siz neden Begonvilli Ev'in izleyicisi değilsiniz?

    şimdi bu soruyu okuyan diğer izleyicilerim ve okurlarım şaşkınlığa düşeceklerdir. Çünkü bu güne dek asla izleyici edinme kaygım ya da çabam olmadığını bilirler. Bu bir küçük şaka. ONUR BENİM BİRİCİK OĞLUM..

    YanıtlaSil
  3. "Onur" olarak aylardır izleyiciler listesindeyim anneciğim :)

    Profil fotoğrafım yok..

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.