17 Şubat 2010 Çarşamba

Yaşamdan / Begonvilli Ev Hallari

Havalar artık iyice ısındı, bu gün 18 dereceydi

Bu güzel kız bu sabah bana sürpriz yaptı. Dün tomurcuktu, sabah alımlı alımlı güneşe çevirmiş yüzünü

Bu sabah yürüyüş dönüşü, alışveriş yaptığım butiğin sahibesi Hülya Hanım bana bu babetleri hediye etti. Gecikmiş yılbaşı hediyemmiş. Siparişi geç ulaşmış kendisine.

Bir daha patik örmem diyordum ama akrabalardan birinin bebeği unutulmuş. İçime sinmedi tabii ki ve bu patiği ördüm.

Bu paspasın orijinalini link vererek tanıtmıştım size bir süre önce. Oradaki tığla örülmüştü. Ben aynı modeli şişle örmeye karar verdim, daha kolay olur, diye. Fena da olmadı. Bakalım bitince nasıl olacak.

Akşam üzeri Minik için dışarı çıkınca bu turunçları satan bir karı koca gördüm. Kendi bahçelerinin ürünüymüş. Taptaze turunçları aldım ama ben nasıl halledeceğim bunca turuncu? Yarın kolları sıvayacağım artık.

Ispanaklı böreği baklava yufkası ile yaptım. Tavsiye ediyorum, çıtır çıtır nefis bir börek oldu

Jane'in pencere önü maceralarını görmek lazım. Keyfine diyecek yok maaşallah. Çok şeker benim kızım,

15 yorum:

  1. Allahhhhh yerim seni ben aşkımmm.çok tatlı maaşallah..(jane için söylüyorum.)ayrıca paspasınız da çok güzel,patiklerde ellerinize sağlık,ama şu babetlerinize bittim.çok şık duruyorlar.acaba istesek ısmarlasam bana da yollarlar mı.ay modeli harika.güle güle giyin.ayağınızda paralansın şeker..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canım babetlerini güle güle giy çok şıkmış
    Börekte,paspasta harika görünüyor
    Paazartesinden beri Annemler Antalya'dalar
    İstanbulun soğugundan gidince içimiz ısındı diyor güneşli havada
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çoook teşekkürler. Benim sevgi delisi kızım(Jane) duysaydı bayılırdı.

    Babetler çok kullanışlı. Hülya Hanım'a soralım gönderip göndermeyeceğini. Ayrıca dükkanda satılan tüm ürünler çok şık çok kaliteli.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Yalda Hanım. Evet Antalya'da havalar enfes gidiyor bu günlerde. Sizi de bekleriz.

    YanıtlaSil
  5. Güneş..Bahar..Rengarenk çiçekler..Asil Jane :).. Leziz bir börek.. El emeği..Hediye..Mutluluk..Turuncu vitamin..Bu postun ben de yarattığı bi kaç izlenim :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Selfet. Yaşam dostlarla güzel zaten, öyle değil mi?:)

    YanıtlaSil
  7. Tabi ki,dostlarımız hayatımızda farkındalık yaratıyor,en güsel anlarımıza renk katıp en zor zamanlarımızda desteğimiz oluyorlar..Bu arada içimden geldi :) Minikle jane de kocaman kocaman öpücük ve sevgilerimi yolluyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Canim,babetler bir harika,borek enfes,paspas tamamen favorim oldu.Yapilsi: upuzun yapacak ve dikecek misin?
    jane´yi oradan alip icime sokasim geldi mas. ne tatli o oyle ne asil.Prensesler gibi durusu..
    Kocaman sevgiler yolluyorum...

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Papatya, paspas için upuzun şerit şeklinde örülecek (12 ilmekle başladım) Şerit dikilerek silindir haline getirilecek ve fotoğraftaki gibi merkezden dışa doğru sarmal bir şekilde tutturulacak.

    YanıtlaSil
  10. Patikler,paspas çok hoş.Ellerine sağlık.Camdan bakan Jane'ye ne demeli.Börek enfes görünüyor.Turuç( ahh) sahibinden:)
    keyifle okudum yazını..Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. turunçlar için kolay gelsin ..benimkiler bitti çok leziz oldular ..jane ye bayıldım ..

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler impossible.

    Teşekkürler kelebek, ellerine sağlık, ben de az sonra başlıyorum rendeleme işine.

    YanıtlaSil
  13. patikleri ve o örgüpaspası çok beğendim. Örgüden anlamadığım için patik yapamam ama belki paspası deneyebilirim?
    tüm detayları çok güzel fotoğrafların canım.Takibimdesin :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler Zehra, ben de senin harika blog sayfana bayılıyorum ve iyi takipcilerinden biriyim:)

    YanıtlaSil
  15. anladim canim burada ip sorunu var ama ilk is turkiyeden temin edip yapmak olacak o paspasi klozet takiminin da o modelde hos duracagini dusunuyorum.
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.