14 Şubat 2010 Pazar

Yaşamdan / Antalya'da Pazar Sabahı



Bu sabah inanılmaz güzellikte bir hava var Antalya'da. Her sabah bitirmek için biraz aceleci davrandığım sabah yürüyüşümü uzatasım geldi ve öyle de yaptım. Pırıl pırıl tertemiz ılık bir hava ve denizin üzerindeki ışık oyunları bize eşlik etti. Değişmez yürüyüş arkadaşım Minik de çok keyifliydi. Hoplaya zıplaya çimenlere daldı. Kazağını çıkardık önce.
Ördekler de sabah keyfi yapıyorlardı

Kafeler söz birliği etmişçesine Fransızca romantik aşk şarkıları çalıyorlardı ve kahvaltı masaları hazırlanıyordu, malum Sevgililer Günü. Manzara ise enfesti; her günkünden daha bir güzeldi denizin ve yeşilliklerin renkleri.



Dekor amacı ile yetiştirilen muz ağaçları meyvelerini büyütmenin keyfiyle hışırdıyorlardı. Limon ağaççığı yine geçen yıl olduğu gibi meyvesini vermişti. Tek çocuklu bir ailenin özenle büyütülmüş çocuğu gibi pırıl pırıldı mis kokulu meyvesi. Kayalarda enfes tırmanıcı bitkiler minicik çiçekleri ile büyülüyordu kendisini farkedenleri. Bu güzelliği farkettiğim için mutlu oldum. Hele kuşların oluşturduğu koro enfesti. Onların fotoğrafını çekemedim çünkü nefis senfonilerini bölüp rahatsız etmek istemedim.

10 yorum:

  1. Ne kadar güzel fotoğraflar çekmişsin, hele deniz çarşaf gibi, ne kadar durgun. Benimde çıkıp şöyle bir gezinesim geldi valla, özendiriyorsun insanı.

    YanıtlaSil
  2. Mükemmel tabiat harikası güzellikler içinde sevgi ile kalın...

    YanıtlaSil
  3. Bekleriz efendim. Bizden uzakta olan tüm dostlar davetlimizdir.

    YanıtlaSil
  4. mınıge bayıldım
    guzel karelerınız sayesınde bız de aynı duyguları paylasmıs olduk
    cok teşekkurler
    sevgıler.

    YanıtlaSil
  5. Bende çok kıskandım:)Her gününüz böyle güzel olsun.

    YanıtlaSil
  6. süper içim ısındı bakarken orada olmak istedim bir an önce kısmetse mart başı geliyorum kısa bir süreliğine sevgiyle kal canım

    YanıtlaSil
  7. Nefis bir pazar sabahı yaşamışsınız. Bu kadar güzelliği bir arada bulmak herkese nasp olmaz :) Mimik'in keyfi de yerinde. E daha ne olsun :) kendim yaşamış kadar mutlu oldum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar guzel resimler, sayende yurdumdan guzel kareler goruyorum.Cok Cok tesekkurler paylastigin icin..
    Kocaman ve sicacik sevgiler yolluyorum sana Afrika´dan...

    YanıtlaSil
  9. Zarif yorumlarınız için hepinize teşekkürler. Umarım yolunuz düşer buralara. Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
  10. ne güzel resimlerle anlatmışsın Antalyayı ...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.