6 Şubat 2010 Cumartesi

Dean Martin / Thats Amore ve Diğerleri


Ne hoştur Dean Martin'in seslendirdiği şarkılar. Çoğu kez smokinli, çapkın bakışlı haliyle ve elinde sigarası ile gülümserdi fotoğraf karelerinde ve görüntüsüne çok yakışan sesi ile çok hoş aşk şarkıları söylerdi.

Dean Martin, asıl adıyla Dino Paul Crocetti (d. 7 Haziran 1917 - ö. 25 Aralık 1995) İtalyalı Arnavut asıllı ABD'li oyuncu ve şarkıcı.İlginç bir yaşam öyküsü var.


Daha Fazlası Burada

Yıllar, yıllar geçse de dinlemekten hiç bıkmayacağım bir şarkıcı.

Thats Amore
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Sway'i bir de Dean'den dinleyin
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Gentle On My Mind
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

4 yorum:

  1. kendisini dinlemeyi çok severim,bir de Sinatra ile düetleri ve ayrıca Doris Day, umarım adını yanlış hatırlamadım.o dönemlere bayılıyorum:-)

    YanıtlaSil
  2. Ah Sinatra! Onu anlatacak kelime bulamam ve üstüne ses tanımam. O ''My Way'' deyince ölürüm.

    YanıtlaSil
  3. aman yarabbim hiç bişey saklamadan atan biri olarak tebrik ediyorum seni

    YanıtlaSil
  4. Ben de saklamıyorum. Hey dergilerini sakladığımı sandığınız için bu kanıya vardığınızı düşünüyorum. Keşke saklasaymışım ama kitap ve eski fotoğraflar dışında hiç bir şeyi saklamam ben. Bir de çok özel, anısı olan şeyler vardır; düğün davetiyemiz, çocuğumun karneleri, yaptığı resimler vs.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.