21 Şubat 2010 Pazar

Begonvilli Ev Halleri

Maviş'imiz hamile. Hani şu sahibi ölünce ortada kalan ve sokak köpeği olan Maviş.

Mavişin Hüzünlü Öyküsü Burada
Henüz bir yaşında bile değil ama hamile.Beş on gün içinde doğuracak. Mama götürüyoruz ama kapalı bir yere ihtiyacı var, yoksa yavruların yaşama şansı az. Doğumdan sonra kısırlaştıracağız , operasyon sonrası bakım da gerekiyor.


Havalar ısınınca kafeler, kahvaltı salonları ve kır kahveleri hareketlendi. Dün yorgunluk atmak için semtimizde oldukça sevilen Hülya Hanım'ın şarküteri ve kahvaltı salonu olarak işlettiği yere gittim. Nefis demli çayı ve açık büfesinden seçtiğim yiyeceklerle ikindi çay keyfi yaptım



Yapsam mı, yapmasam mı derken bir cesaretle turunçları almıştım. Neyse, hallettim. Reçelimiz oldu.
Yeni bir tencere seti için epeyce dolaştım mağazaları. Sonunda Berg HOFF'tan bu seti oluşturdum. Kullanmadan da tanıtımını yapmadım. Çok memnun kaldım. Isıyı iletmesi, dizaynının ergonomik oluşu, çok kolay yıkanması vs ile benden tam not aldı.



Bu gün menümüzde kıymalı karnıbahar vardı.

7 yorum:

  1. Kıymalı karnıbahar çok iyi fikir.
    Kopeğe üzüldüm. :(

    YanıtlaSil
  2. Bizde bir anne sokak köpeğine baktık ama ne yazık ki 20 günlükken anneyi kaybettik. 4 tane yavrusuda bir koli içinde bizim bahçeye geldiler. Soğuklarda onlara sıcak su torbası aldık, biberonla besledik. Sonra 2 tanesini bahçesi olan komşularımız aldı. Şimdi elimizde 2 tane kaldı "Tontiş" "Pontiş" bahçeye çıktığımda sesimi duydular mı bana koşarak gelen 2 aylık oldu yavrularım. Hemen ayak parmaklarımı, bileklerimi dişlemeye çalışıyorlar :)
    not: Karnıbaharın kokusu İzmir'lere kadar geldi afiyet olsun, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Maviş'e çok üzüldüm :( Özellikle köpeklere olan sevgim apayrı..İnsanlar kendilerine aldıkları gereksiz ihtiyaç dışı alışverişlerine harcadıklarını,sahipsiz hayvanlara,ihtiyaç sahibi olan yardıma muhtaç olan insanlara verseler maddi varlıklardan aldıkları mutluluğun bin katını yaşayacaklar,hayır dua alacaklar..Belkide farkında olmadan bi çok ailenin hayatını sihirli değnek değmiş gibi değiştirecekler..
    Yalnızca biraz farkında olsak etrafımızda yaşananların,biraz daha BEN değil BİZ olabilsek..

    YanıtlaSil
  4. Umarim sag salim kurtulur Mavis..
    Tencereleriniz hayirli olsun.Gule gule kullanin.Turunc receli harika gorunuyor afiyet olsun ve tabi karnibahar yemegide ellerinize saglik..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Karen Hanım. Neyse ki çevredeki esnaflar ve bir kaç hayvansever ilgileniyor Maviş'le.

    Sevgili Şeniz, sayfanıza baktım. İlgilendiğiniz sokak köpeklerinigördüm, çok duygulandım. İyi ki varsınız.

    Canım Selfet, tüm söylediklerine katılıyorum.

    Sevgili Mediha, çok teşekkür ederim. İnşallah kurtulur canım, siz merak eden dostlar için buradan yazacağım.

    YanıtlaSil
  6. bayılıyorum ben bunlara..evet kim demiş ki anlaşamazlar diye.basbayağı anlışıyorlar işte.canlarım benimm.
    tencerelere gelince hakikaten çok hoş,farklı bir dizayn güle güle kullanın şekerimm.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürler ladygreenriver . Sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.