14 Şubat 2010 Pazar

Kitap / Sigarayı Bırakmanın Kolay Yolu





''Eğer öğrettiklerimi uygularsanız, hayatınızın geri kalanında sigara içmediğiniz için mutlu olacaksınız''

*Yöntem tektir.
*Sigaraya olan psikolojik ihtiyacınız sigara içtiğiniz an ortadan kaldırılıyor.
*Sigarayı bırakmak eksiklik demek değildir.
*Sigara içmeyen biri olarak kendinizi iyi hissedin.

Bu sözler Allan Car'a ait. Çok iddialı ve bir o kadar da umut verici. Sigara bağımlılığı, insan oğlunun baş edemediği tutsaklıklarının en başında geliyor. Yeryüzünde milyarlarca insan, sağlık sorunları ile, suçluluk duyguları ile boğuşuyor sigara yüzünden. Bırakma çabalarının çoğu da hüsranla sonuçlanıyor.

Allan Carr'ın yirmi yıl önce bir vizyonu vardı: ''Dünyayı sigara içmekten kurtarmak.''

İşte size fırsat: Sigaranın sağlığa verdiği zararların ayrıntılarına inmeden, sigarayı psikolojik etkilerle irdeleyen, tiryakileri küçümsemek yerine olayı onların bakış açısından ele alan bir kitap. İnsanların sigaraya nasıl başladıklarını, hangi durumlarda neden sigara içtiklerini, sigara içmeye neden devam ettiklerini, sigarayı bırakmakta neden güçlük çektiklerini ve sigarasız bir yaşamdan neden ürktüklerini,-kısaca sigara konusunda her şeyi- anlatan, sonra da okuyucunun sigarasız yaşamın zevkine varmasını sağlayan ve NE OLURSA OLSUN SİGARA İÇEN VE YA SİGARA İÇEN BİR YAKINI OLAN HERKESİN MUTLAKA OKUMASI GEREKEN BİR KİTAP. Fatmagül Aaltonen çevirmiş dilimize.

Sigarayı bıraktırma konusu da, tıpkı kilo verdirme konusu gibi adeta bir sektör oldu günümüzde ve bir çok insan bu çok önemli sorunları yüzünden istismar edildiler, ediliyorlar. Sonuçta, her öneriye, her yönteme çok da bel bağlayanlardan olmadım hiç bir zaman. Bu kitabın başarılarını duydum ve okumaya karar verdim. Unutmadan; ben sigara kullanmıyorum. Sigara bağımlısı yakınları olan biriyim. Okuyunca çok beğendim. Bunun nedenlerini ancak kitabı okuyunca anlayacaksınız. Mutlaka okuyun ve okutun.
Kitabı Okuyabilmek İçin Buraya Tıklayın
</

2 yorum:

  1. defalarca başarısızlıkla sonuçlanan sigara bırakma çabalarım bu kitabı okuduktan sonra başarıya ulaştı.

    senelerdir sigara içmiyorum ve kesinlikle aramıyorum.
    içtiğim zamanlara acıyorum!!!

    YanıtlaSil
  2. Harikaa! Bırakmana çok sevindim.

    Her sabah kargalar kahvaltı etmeden sokaklarda elinde sigara ile ve asık suratları ile gördüğüm insanların sayısı artıyor ne yazık ki. Üstelik sayı artıyor, yaş ortalaması da küçülüyor.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.