7 Şubat 2010 Pazar

Begonvili Ev Halleri

Hava bir kaç gündür böyle kapalı buralarda. Olsun, her halini seviyorum Antalya'nın.


Jane de sisli havanın etkisinde kalmış belli ki. Nasıl da seyrediyor. Şu duruştaki zarafete bakar mısınız:)

 Minik'in patchwörk minderini geçen yıl yapmıştım.



Bu yılın ilk turunç reçeli teyzemden geldi.

tarifi burada Çok hamarattır benim teyzem.

Yeni aldığım kek kalıbımı nihayet bu gün denedim. Sonuç mükemmel oldu. Teflon kalıplar bir süre sonra çizildiği için bu kez döküm kalıp aldım. Epeyce aradım ama buldum. Maalesef ithal bir ürün. Umarım bizde de üretilir.



Havuçlu ve portakallı kek. Tavsiye ederim, çok lezzetli. Tarifini vereceğim.


Bu kumaş  sepetleri  de geçtiğimiz  aylarda yaptım.



Bunları da son  ördüğüm  bebek patikleri.. Artık patik örme işinden sıkıldım, bu sonuncusuydu.

11 yorum:

  1. Jane'in ıslak burnundan öper misiniz benim için

    YanıtlaSil
  2. Jane size sevgilerini gönderiyor Aylin Hanım.

    YanıtlaSil
  3. ay yerim ben bunları çok tatlılar Allah bağışlasın canlarım benim.

    YanıtlaSil
  4. kek kalıbı da çok şık ayrıca
    patikler de çok nefis
    şu bebek patiklerinden ben de yapmak istiyorum arkadaşlarımın bebkler için yaa yaa

    YanıtlaSil
  5. Patikleri örmek zor değil. Önce taban kısmını örüyorsunuz. Fotoğrafın üzerine tıklayınca büyüterek görebilirsiniz. Kolaylıkla anlaşılıyor nasıl örüldüğü.

    YanıtlaSil
  6. en çok minik'in minderi ile ilgilendim. Bir de kek çok güzel görünüyor. sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Minik'in minderini patchwörk kursunda öğrendiğim teknikle yapmıştım. Sizin yaptıklarınız da harika şeyler.

    YanıtlaSil
  8. Minik pek bi şekerr :)Bizim Pamukla iyi anlaşırlar :) Jane'de pek bi asilmiş hakikatenn ;) Bu arada Antalya'nın hava durumunu takip edioruz haberlerden :( İnş.sizi çok etkilememiştir..Sağlıcakla kalmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
  9. İrem Jane ve Minik'E bayıldı bayıldı..

    YanıtlaSil
  10. Jane ve Minik de İrem'e patilerini sallayıp öpücük gönderiyorlar. Sevgiler, selamlar Antalya'dan.

    YanıtlaSil
  11. turunç reçeline bayılırım...burda bulmak çok zor olduğu için bende portakalla idare ediyorum ...teyzenizin ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.