5 Şubat 2010 Cuma

Çok Hoş Bir Sürpriz / Suna Sönmez'le Tanıştım



Bu gün kek kalıbı almak için çarşıya inmiştim. Bir kaç mağaza dolaşıp aradığım özellikleri taşıyan kek kalıbımı bulunca (ayrıca kalıbı da tanıtacağım başka bir yazımda)bir de ara sıra alışveriş ettiğim yün mağazasına uğradım. Şu bir kaç gün önce modelini verdiğim rengarenk paspastan örmek için yün alayım diye. Her zamankinden daha kalabalıktı mağaza. Meğer ünlü bir yün markasının yün örgü danışmanı Suna Sönmez Hanımefendi'nin Örgü Günleri Buluşması varmış. Ben de uzun süredir öğrenmek istediğim nohut deseninin örülüşünü sordum. Uygulamalı olarak öyle güzel öğretiyor ki, gerçek bir örgü uzmanı kendisi. Sohbeti de çok hoş. Begonvilli Ev'i biliyormuş. Mail adresini aldım. Gerektiği zaman haberleşebileceğiz. Nohut desenini öğrettiği için çok teşekkür ediyorum kendilerine.



8 yorum:

  1. bende örgüye çok meraklıyımdır ama çok model bilmem keşke bende karşılaşıp bir kaç örnek öğrensem kendisinden....
    kek kalıbınızı güle güle kullanın...görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  2. Ben de pek örgü bilmiyorum Birsen Hanım, iyi kötü bir şeyler yapıyorum ara sıra.

    Kek kalıbımı kullanmak için sizden bol bol tarif alırım artık. Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. kek kalıbınızı agız tadı ile güle güle kullanın inşallah.
    sevgiler
    şule

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim Şule Hanım. Çok daha iyileri sizlerin olsun. Sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
  5. Ben solak olduğumdan çok zor öğrendim örgü örmeyi. Şimdi de desen yapamam pek :)İmrendim şimdi sana :) Kek kalıbını güle güle kullan .sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Yaaa bizede öğret nohut desenini.Bende çok beğeniyorum o modeli.Bekliyorum burada tamammı?

    Sevgiler*

    YanıtlaSil
  7. Esin Hanım, solak olmanız engel sayılmaz. Eminim güzel şeyler örebilirsiniz.

    Hadiye Hanım, nohut desenini yapmak zor değil ama fotoğraflayıp anlatmak lazım. Fotoğraflar istediğim netlikte çıkmıyor. Sizin için deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  8. ah keşke gidebilseydim ..bende tanışmak isterdim ...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.