3 Mayıs 2009 Pazar

Ürettiklerimden / Kumaş Sepet




Dikişle uğraşanlar bilirler. Dikiş malzemeleri kolayca dağılır. Bazen de çalışırken aradığımızı bulamayız. Özellikle patchwork tekniği ile çalışırken pek çok kumaş parçasının elinizin altında olması gerekir. Ben bu kumaş sepeti dikiş malzemelerimi ve özellikle kumaş parçalarını koymak amacı ile yaptım. Eski bir gömleğin beden kısmını, renkli kumaş parçaları, astarlık kumaş ve biraz da elyaf kullandım. Astar kısmını hazırlarken dikdörtgen cepler halinde dikip tabanına ve yan yüzlere mukavvalar yerleştirdim. Farklı amaçlar için de bu tür sepetler yapıp kullanabilirsiniz.










14 yorum:

  1. harika olmuş.bende 2 tane sepeti saklıyorum kumaşla kaplayım diye bakalım ne zaman ilham gelicek.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş..ayrıca çok muntazam görünüyor eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş.Ellerine sağlık canım.O kadar iç açıcı bir kutu ancak bu kadar olabilir.
    Sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir sepet olmuş. Ellerinize sağlık İsmet Hanım.

    YanıtlaSil
  5. sizinle tamamen aynı fikirdeyim. Her yanım malzemelerin yerlştirildiği sepetlerle dolu. zaten blogumun adını da bu yüzden dikişsepeti koydum.sepetiniz çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Bunu çok beğendim. Boyle şeyleri dikmek çok hoşumua gidiyor.

    YanıtlaSil
  7. Hem çok kullanışlı,hem çok gerekli birşey çokda güzel olmuş.Rengarenk:)Eline sağlık ekmek sepetide olur bundan...
    Sevgi ve sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  8. elinize sağlık çok güzel olmuş kumaşları toplamak ve düzenlemek için çok güzel sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş canım sepetin.ellerine sağlık.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. elinize sağlık ben de oyuncak sepeti dikmek istiyorum dik durmasını da istiyorum acaba karton koysam olur mu ?

    YanıtlaSil
  11. Zarif yorumlarınız için hepinize teşekkürler.

    Kedicibasi'nın sorusuna gelince; zaten ben de astarını cepler şeklinde dikip içlerine dikdörtgen şeklinde kestiğim mukavvaları koydum. Yoksa bu formu vermek olanaksız. Bu ceplerin nasıl dikildiğini, daha önce diktiğim ve burada paylaştığım ekmek sepetinin yapılışında fotoğrafla göstermiştim. Astarı sepete elde dikerek monte ettim ki, sepetin yıkanması gerektiği zaman söküp, mukavvaları çıkarıp yıkayabileyim diye.

    YanıtlaSil
  12. Sepetler gerçekten harika ve kullanışlıymış, doğrusu tebrik ediyorum. Adın İsmet miş, sesiber öyle yazmış. Sen diye hitabediyorum, yanlış anlama, sizli bizli konuşmalar iş hayatımda kalsın istediğimden, yaşını da sorsam....
    Bu arada neden 10marifette göremiyoruz bu güzellikleri, oradaki dostluklar ve paylaşımda çok güzel, zaten oradan birkaç arkadaşın var...

    YanıtlaSil
  13. Çook güzel olmuş ellerinize sağlık.Buna benzer birşey bende yaptım benim bloğuma da beklerim :))

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.