22 Mayıs 2009 Cuma

Sağlıklı İçecekler Hazırlama / Limonatanızı Meyvelerle Renklendirin






Yaz günlerinin serinletici içeceği limonatayı hiç eksik etmem buzdolabımdan.


Daha hoş bir rengi ve aroması olması için Çilek, kara dut gibi meyvelerle renklendiriyorum. Ananasla da çok hoş bir açık yeşil elde ediliyor ancak şu an çilekli ve dutlu olanlar vardı. Limonatayı hazırlayıp cam bir sürahiye ya da şişeye koyduktan sonra tercih edeceğiniz renkli meyveleri yıkayıp içine atın. Ertesi gün nefis serinletici limonatanız göz alıcı rengi ve hoş aroması ile hazırdır.

6 yorum:

  1. eline sağlık canım.mutlaka denyeceğim .çok leziz oluyordur eminim. bu arada kahvaltı çeşitleri çok ilginç, hepsinden yiyebilirim ama ilk resim hariç:-) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Neslihancığım, daha beterleri varmış; Filipinler'e giden bir arkadaş anlattı, çiğ etlere reçel sürüp yiyorlarmış.

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık. hoş görünüyorlar

    YanıtlaSil
  4. ismet'cim fotoğraflarına bakarken bile serinledim..deniyeceğim..

    YanıtlaSil
  5. Bende kendi içeceğimi kendim yapıyorum.
    Marketten içecek almıyorum.
    Mevsimine göre meyve seçiyorum
    Komosto yapıp içiyoruz.
    Senin yaptığında çok güzel mutlaka deneyeceğim.
    Eline sağlık.
    İyi akşamlar

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel görünüyor limonatanız. Hemen deneyeceğim.limonataya atılan meyvelerin ona böyle güzel renk vereceği hiç aklıma gelmezdi. teşekkürler...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.