13 Mayıs 2009 Çarşamba

Balkonumda Şenlik Var / Çiçeklerim














Küçüklüğümden beri bitkilere ve hayvanlara çok meraklıyım. Sevmekten öte onlar hep yaşamımın bir parçası olsun isterim. Kent yaşamında sınırlı olanaklarla pek olmasa da hiç yoktan iyidir diyerek evimin uygun yerlerinde onlara yaşama alanları oluşturmaya çalışıyorum. Tabii ki köyde bahçeli bir evde toprakla ve hayvanlarla haşır neşir olarak yaşama hayallerim hep var. ''Kim bilir belki bir gün'' diyorum.

Bir süre önce balkonumdaki bitkilerin resimlerini paylaşmıştım, o zaman daha havalar pek ısınmamıştı ve çiçekler açmak üzereydi. O resimlere bakınca, geçen süre içerisinde balkonumun oldukça şenlendiğini görüyorum. Özellikle o günlerde yeni diktiğim cılız ıtır bitkisi şimdi capcanlı ve güçlü.
Bir de henüz yumrudan çıkmaya uğraşan liliumlarım şu an açtı açıyorlar.
Bir de sabahları bize konuk olan kuşları görüp cıvıltılarını işitmenizi isterdim. Küçük gibi görünen ama birleşince kocaman olan ve yaşamı renklendiren mutluluklar bunlar Begonvilli Ev'de ve inanın bir tür terapi benim için onları sevip büyütmek. ''Zamanım yok'' demeyin, tavsiye ederim; zaman yaratın. Buna değdiğini göreceksiniz.

10 yorum:

  1. biliyorum ki;bitkiler de sevgi ve ilgiyle serpilip,büyüyen canlılar..onlar da gördükleri sevgiye cevap veriyorlar..ismet'cim tam bir şenlik olmuş...gönlüne sağlık..dilerim hayal ettiğin herşeye kavuşursun..sessiz'den sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Sevgili Gülgün. Umarım daha güzel bir dünyada yaşamak için herkes gereken özeni gösterir ve herkes dileklerine kavuşur. Sevgi ile üretip yaşatmak ve yaşamak hayal ettiğim. Yalnızca kendim için değil tabii ki.

    YanıtlaSil
  3. maşallah ne güzel omuşlar. balkona bakmaya doyamaz insan:)

    YanıtlaSil
  4. BAYILDIM..
    BAYILDIMMM.
    MEST OLDUM..
    AMA EN ÇOK ITIRLARI ÖPÜYORUM..
    SEVGİLERİMİ İLETİN LÜTFEN.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel çiçeklerin maşallah!
    Bende bitkileri çok seviyorum.
    Yeiştirdiklerime çok emek veriyorum.
    Çiçeklerini bizimle paylaştığın için çok teşekkür ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller maşallah.bende çok seviyorum bitkileri çiçekleri hele onlarla ilgilenip büyüdüklerini görmek ayrı bir duygu.bende çiçeklerimin resimlerini yakında paylaşacağım sevgiler canım

    YanıtlaSil
  7. maaşallah çok guzeller içim açıldı vallahı onlarda bebek gıbıdır ılgiyle guzelleşip açıyolar sevgilerle

    YanıtlaSil
  8. çıkıp o balkonda bir de çay yudumlarsın sen şimdi. Çiçekler gibisi yok. Ben o bahçeli eve kavuşan şanslı kişilerden biri olarak görüyorum kendimi ve siz emek verdikçe onlar daha da coşuyorlar

    YanıtlaSil
  9. Haklısınız. Balkonumda çay içmek çok keyifli. Bekleriz efendim.

    YanıtlaSil
  10. merhabalar begonvil çiçekleriniz çok güzel .çiçek sevgisi bir başka her bahar onlar nasıl canlanıyorsa benimde sera gezilerim başlar.sanki kocaman bahçem varmış gibi elim kolum dolu gelirim.çiçeksiz bir ev düşünemiyorum .çocuklarım bazen kıskanır onlaraçok ilgi gösteriyorum diye..
    Bende Antalyada yaşıyorum henüz çok yeni olan bloğuma sizi de davet etmek isterim sevgiyle kalın..pastadantela bloğumun ismi

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.