9 Ocak 2009 Cuma

Ürettiklerimden / Bunlar da Benden




Kare desenli ve düz kumaş kombinasyonu ile hazırladığım bu minderler, yazın balkon takımımın sandalyelerini süslüyor. Kışın ise Jane ve Minik için uyku yeri.

Bizde hem kedi hem de köpek olduğundan koltuk ve kanepelere örtüler örtüyor, onları sık sık yıkıyorum. Patchwörk tekniği ile hazırladığım karışık desenli bu örtünün içinde elyaf var. Cıvıl cıvıl renkleri ile berjerlere sevimli bir hava veriyor.

Daha önce söz etmiştim; hazır almak yerine mutfak önlüklerimi kendim dikmeyi planlıyorum diye. Bulduğum çok cici modellerden pratik olanlarını seçtim ve gazete kağıdından bir kalıp çıkarıp çift kat olarak bu önlükleri çok kısa sürede diktim.

Son olarak bu berelerin yapılışını bir tv kadın proğramından öğrendim ve üç günde üç farklı rengini ördüm. Yakında eldiven de öreceğim.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.