6 Ocak 2009 Salı

Çay Keyfiniz İçin / Bunlar Çok Şık




Bu çaydanlık kılıflarını görünce çok şaşırdım ama balkonumda yada evin en aydınlık en güzel manzaralı köşesinde çay ya da kahvaltı keyfi yapmak istediğim zaman çayımın soğumaması için ve mutfağa gidip gelmelerden kurtulmak için pratik ve şık bir çözüm olabileceklerini düşündüm. Modellere baktıkça da çok hoşlandım bu cicilerden. Örmekte olduğum yelek bitince hemen bir kaç tane örüp kullanmayı ve sevdiklerime de hediye etmeyi düşünüyorum. Hem de elimdeki artık yünler değerlenmiş olacak. Kumaş olanlardan da yapacağım. İçlerine elyaf koyarak kumaşı yalıtkan hale getireceğim. Ayrıca takım yapıp nihale ve tutacaklarla çay soframın şıklığını arttırmayı düşünüyorum. Sizler de aynı keyfi yaşamak isterseniz, buyrun modeller burada.
İsmet








































2 yorum:

  1. bunlar ne harika şeyler valla hayran hayran baktım...nerelerde bulabilirizki acaba bunları....çaydanlığı sıcak tutması bir kenara çok şirin duruyorlar yaaa...görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  2. Beğenmenize sevindim. Ben de sizin blog sayfanıza bayılıyorum ve takip ediyorum.Sevgiler selamlar.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.