9 Ocak 2014 Perşembe

Yardımınıza İhtiyaç Var!

Bu soğuk kış günlerinde bir de açlık çekiyorlar!


Benim değerli hayvan sever dostlarım! Ankara'dan bir dost iletisi aldım;
Tıpkı sizler gibi, yüreği  onların sevgisi ile dolu ancak imkanları  kısıtlı bir hanım zor durumda olduğunu  söylüyor.
Yaklaşık 50 kadar sokak köpeğine ve kedisine bakmaya çalışan, gerekince tedavileri için çaba gösteren bu arkadaşımız mamasız  kaldığını anlatmak zorunda kalmış. Soğuk, sokaktaki diğer tehditler bir yana, o canların en büyük sıkıntısı olan açlık gerçekten de yürek burkan bir durum. Ne yazık ki ülkemizde  sokak hayvanları ile ilgili köklü ve insani çözümler üretilemediği için biz hayvanseverlere büyük işler düşüyor. Altından kalkabiliyor muyuz? Ne yazık ki ''Hayır''. Yine de elimizden geldiğince dayanışma içinde olmak, böyle sıkıntılarda bir parçacık da olsa katkıda bulunmak  bizlerin  görevi, öyle değil mi? Arkadaşımız  sadece mama desteği istiyor.  Kendisi ile iletişim kurup ayrıntıları öğrenebilirsiniz:

glyasci@hotmail.com

Tel: 05438163402
Hadi, arayın lütfen. Küçük de olsa bir katkınız olursa seviniriz. Bebek köpekler de var mama bekleyen.
Emin olun yapacağınız  en küçük  yardım bile çok makbule geçecektir. Duyarlı yüreklerinize şimdiden teşekkürler..

11 yorum:

  1. Belediyelerin yapması gerekeni bizler yapınca böyle durumlar çok sık yaşanıyor. Bu arkadaşımızın da kendinden kısarak onları doyurmaya çalıştığına eminim. Çünkü buna gönül veren insanların ne kadar fedakar olduklarını biliyorum.
    Şu an için maalesef ki yardımcı olamayacağım, elimden sadece paylaşmak geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğin gibi.

      Olsun, bu da bir yardımdır. Belki okurlarından biri ya da bir kaçı yardımcı olur. Sevgiler, selamlar..

      Sil
  2. Çok üzüldüm...
    İletişim kuracağım...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Off ki off..Nereye elimizi atacağımızı şaşırdık:(.. Üç gündür İstanbul Şile'de de ne yazık ki zehirlenme vakaları sonucu iki köpeği kaybettik. Yarın iletişim kuracağım; akmasa da damlar sonuçta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sormayın. Gerçekten de sorunlar büyük. Evet, akmasa da damlar.Biliyor musunuz, bazı ünlüler yardım edecekmiş gibi davranıp hayal kırıklığı yaratıyorlar. Yine ne varsa sizin benim gibi sade vatandaşlarda var. İyi ki varsınız sevgili dost.

      Sil
  4. iyi bişi yapmışsınız.
    du bakıyim.
    ankaralı arkadaşlara duyurmalı.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen duyurun. Ciddi boyutta açlık çekiyorlar.

      Sil
  5. Blogunuzu hep takip ederim.Bu çağrıya kayıtsız kalamazdım.İletişime geçip int.ten siparişle mama yolladım.Duyarlı paylaşımlarınız için sizi kutluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O canlar adına çok teşekkür ederiz. Dün Gülay Hanım söz etti, ''Ayşegül Hanım aradı''dedi ve nasıl sevinmiş anlatamam. Çünkü oradaki aciliyeti yaşayan asıl o. Bir de Selim Bey aramış. Henüz onun kim olduğunu bilmiyorum. İnşallah yazar da tanırız kendini. Şu kadarını söyliyeyim, harika bir iş yaptınız. İşleriniz yolunda gitsin ve ekmek gibi su gibi aziz olun.

      Sil
  6. Ankaranin neresi adresi vrseniz iyi olurdu ankaradayim ben

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.