21 Ocak 2014 Salı

Mama desteği Kesildi:(

Fotoğraf alıntı ve neyse ki parktakiler bu durumda değiller ama oldukça açlar!

Sevgili dostlar, gider ayak, yani  büyük bir telaşın içinde iken  Ankara'daki patili dostu arkadaşımızdan bir mesaj aldım ve işi gücü bırakıp sizlere ulaştırmak istedim.
Biliyorum, bu tür  paylaşımlar sevilmiyor ama bunlar bizim  gerçeğimiz... Çok kısa ileteceğim;
Gelen üç dört paket mamadan sonra yine başa döndük. Parkta, soğukta, mama bekleyen canlar var.  Daha önceki duyurumuzda ilgilenen sevgili dostlara  yürekten teşekkürler. Önceki duyurumuzu görmemiş olabilirsiniz, ya da zamanınız, durumunuz uygun olmayabilir ama eğer şimdi uygunsanız,  ilginizi bekliyoruz..
(Tık)http://begonvilliev.blogspot.com.tr/2014/01/mama-yardmlarnz-icin-tesekkurler.html

4 yorum:

  1. :(..Elimden geleni yapmaya çalışacağım. Yardım çağrısını da facebookta paylaşıyorum. Kısmetleri açık olur umarım.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili hayvansever dostum.Ankara daki arkadaşımızın yardım çağrısını odtü de okuyan oğlum ve arkadaşlarına ilettim.blogunuzu onlara Bildirdim.onlarda bizler gibi hayvansever bir grup.Okulda bu çağrıyı paylaşmakla kalmayıp başka çözümlerde bulabileceklerini söylediler.Ben tekrar mama yardımı göndermeye çalışacağım.Umarım yardım çabaları bir an önce sonuca ulaşır.

    YanıtlaSil
  3. Ne diyeceğimi bilemiyorum. Sağ olun! Bu tür sosyal yaraların sağaltılması yükü sadece bir avuç hayvan severe kalıyor ne yazık ki. Biliyorum ki, o öğrenci gençlerin pek çoğunun maddi olanakları kısıtlı. Yine de ellerinden geleni yapmağa çalışıyorlar. Oysa toplumumuzda aşırı harcamaları olan, marka düşkünü, ve lüks içinde yaşayan bir kesim de var. Keşke bunların ciddi yardımları olabilseydi. Doğrudan onları da suçlayamıyorum. Belki konuya ilgisizlikleri, belki organizasyon eksikliği yüzünden , yardım edebilecek, durumu uygun pek çok insana ulaşılamıyor. Sizin çabalarınızı çok takdir ediyorum.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.