23 Ocak 2014 Perşembe

Begonvilli Ev Halleri


Selam Dostlar,
İşte evin son hali.  Düne kadar o çok meraklısı olduğum düzenin kalıntıları vardı bu evde ama dün koptuk. Gördüğünüz gibi, bir istifçinin evi görünümünde.. Bu konuyu  daha önce detaylıca paylaşmıştım.(TIK)stokculuk-compulsive-hoarding.html Hala  toplanacak, paketlenecek çok  şey var. Ellerimdeki rahatsızlıktan dolayı seri  çalışamıyorum. Parmaklarım uyuşuyor.. Kesin kararlıyım, bundan böyle fazladan bir iğne bile olmayacak  Begonvilli Ev'de.

22 yorum:

  1. Çok yakın zamanda 2 taşınma zaten fazlalıklardan kurtulmak için güzel bir bahane:) Çok klasik olacak ama defalarca taşınmış biri olarak yakın olsak -aynı şehirde bile olsak- size seve seve yardım ederdim .

    Kolay gelsin komşucuğum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyle. Fazlalıklar ömre zarar..Yine de ''acaba lazım olur mu?'' düşüncesi olmasa kurtulmak daha kolay olurdu. İyi ki annem yanımda yok. O hiç bir şeyi attırmaz.
      Yakın olsaydık yardım edeceğinizden hiç şüphem yok. Bu arada, çok yakın dost ve komşu bildiğimiz bazı insanlar uzaktan bakıp, ''kolay gelsin'' bile demiyor. Oysa nezaketen sormaları yeterdi. Kesinlikle iş yaptıracak değiliz. Neyse.....

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Bu söz moral veriyor..

      Sil
  3. ev taşımak hertürlü döküntüye birebir çare hiç üzülmeyin, bu sırada onların birazından kurtulursunuz.anneler heryerde aynı herhalde bende neyi atmaya kalksam 'aaaa yavrum gün olur lazım olur hemen çarşıyamı koşucan' diyor:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyle. Taşınmasaydım öylece duracaktı bazı şeyler.Annenize sevgiler:))

      Sil
  4. bloguma bi baksan yaaa amaaa son yazımaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam, bakıyorum. Böylece kendime beş dakika dinlenme arası vereyim:)

      Sil
  5. ya ben çok yazıyorum yazı bloga.
    3 yıldır her gün en az 1 yazı yazdım.
    3 yılda 1 500 yazı oldu.
    silmezsem çok yazı oluyo.
    herkes son yazıyı okuyo genelde.
    o yüzden sildim blog hafif olsun istedim hep.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam anladım. Bizim gibi stokçu değilsin yani:))

      Sil
    2. aaa evet, eşya kitap günlük hiçbişi biriktirmem.
      para da biriktirmem.
      onla ilgili yani.
      :)

      Sil
    3. Valla bravo! Para biz de biriktiremiyoruz ama bazı şeyler kendiliğinden birikiyor . Atmakta fayda var. Yoksa ömre zarar bir durum ortaya çıkıyor.

      Sil
  6. bak sana bişi sölüyim.

    çevrene bak. eşyalara filan.
    2 yıl kullanmadığın her şeyi at hediye et ver kurtul.

    :)

    YanıtlaSil
  7. Kolay gelsin begonvilcim. İnşallah fazlalıklardan kurtulursun :)

    Atıyorum, veriyorum yine de bitmiyor. Evden bir şey gidince çok mutlu oluyorum ama birde dayanamayıp gördüklerimi almamayı becerebilsem daha mutlu olacağım gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol sevgili Başak. Ben de veriyorum ama dediğin gibi yeni bir şeyler de alınıyor. Artık gerçekten ihtiyaç olmayan hiç bir şey almamak lazım.

      Sil
  8. kolay gelsin,herşey çok güzel olacak ama:))

    YanıtlaSil
  9. kolay gelsin :)
    böyle bile güzel dicem artık yia :)
    istemsizce sevdim ya evi.
    gerçi sevmek istemsizce olur zaten
    dur karıştı :))

    YanıtlaSil
  10. fazlalıklardan kurtulmanın en güzel yolu dolaplardan arınmak. ;) dolap ve yer oldugunu bildikçe ister istemez doluyor o ev

    YanıtlaSil
  11. Bende atmaya kıyamayanlardanım, küçük bir kağıda yazdığım gereksiz bir notu bile saklıyorum; atsam hep aklımda kalıyor ama geçen sene taşınırken ortaya çıkan ıvır zıvırları kolileyemeyeceğimi farkedince derin bir temizlik yapmıştım ki bu sene gene açığı kapadım.. huylu huyundan vazgeçmiyor :)

    YanıtlaSil
  12. Sevgili begonvilli ev.Uzun zamandır sizden haber alamıyoruz.Çok merak ettik.Umarım bir sorun yoktur.Bir an önce aramıza dönmenizi bekliyoruz.Sizi özledik.Sevgiler......

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.