14 Ocak 2014 Salı

Mama Yardımlarınız İçin Teşekkürler




İstanbul'dan Ayşegül Hanım, Ankara'dan Selim Bey, Kerem Bey ve 
http://shingetsununpisilidukkani.blogspot.com  adresli blogun  yazarı,

Sizlere yürekten teşekkürler.

Bir kaç gün önce Ankara'dan bir dostun yardım isteyen sesini duydunuz. Bu kışta kıyamette, parkta, aç kalan köpeklere tek başına bakmaya çalışan genç bir  hanımın sıkılarak, üzülerek bana yansıttığı çaresizce seslenişini duyurmuştum size.

İşte bu dostlar ilgilenmişler ve aramışlar. İmkanları elverdiğince yardımlarını ulaştırmışlar. Ayşegül Hanım'ı tanıyorum. 

Hobi Pazarım adlı bloğun yazarı. http://hobipazarim.blogspot.com/2013/12/yatak-ortusu.html

Selim Bey'i ve Kerem Bey'i ise tanıyamadım.  Bize yazarlarsa kendilerini tanımaktan onur duyarım.
Her iki dosta da selam ve sevgiler bizden. Sokakta yaşam savaşı veren canlar adına...
Daha önceki  duyurumuzu görmemiş olanlar için çağrımızı yineliyelim:
glyasci@hotmail.com

Tel: 05438163402
Hadi, arayın lütfen. Küçük de olsa bir katkınız olursa seviniriz. Bebek köpekler de var mama bekleyen.
Emin olun yapacağınız  en küçük  yardım bile çok makbule geçecektir. Duyarlı yüreklerinize şimdiden teşekkürler..
Ayrıntılar burada:Ayrıntılar Burada(Tık)

Not: Bana mama yardımında bulunanların isimleri geldikçe alttaki listeye ekleyeceğim. Kendilerine teşekkür ediyoruz.

Yukardakiler dışında:
Eda Pehlivan

8 yorum:

  1. Bizim kargomuzda sorun çıktı sanırım, Ayşegül Hanım da değilim Selim Bey de. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de yürekten teşekkürler. Ben iki gün önce öğrendiğim bilgilerle bu yazıyı yazdım. Eminim şu an ulaşmıştır. Size ve tüm yardım gönderenlere teşekkürler.

      Sil
    2. Gülay Hanımdan ulaştığı bilgisini aldım teşekkür ederim. Kimseden çekmedim şu kargo firmalarından çektiğim kadar:)

      Sil
    3. :)) Patililer adına teşekkürler.

      Sil
  2. Böyle bir yardımlaşmaya vesile olduğunuz için biz teşekkür ederiz. Gönül isterki bütün aç hayvanları doyurabilelim.Elimizden geldiğince bişeyler yapmak gerekiyor.Ayrıca sizi çok takdir ediyorum.Evinizde ve dışarıda bakımını üstlendiğiniz o kadar hayvan için Allah mükafatını verir inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Kerem Bey benim eşim olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana iletildiği şekilde yazıyorum. Her ikinize de teşekkürler.

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.