22 Eylül 2013 Pazar

Begonvilli Ev'de Anne Eli

Günaydın dostlar, hepinize mutlu pazarlar!

Günlerdir  fizik tedavi için  sabahın kör karanlığında evden çıktığımdan sabah kahvaltılarına hasret kalmıştım. Otobüsü kaçırmamak için ayak üzeri bir şeyler atıştırıp  bitki çayı ile idare ediyordum. Zaten o saatlerde insanın canı  bir şeyler yemek istemiyor. Tedavi sürecinde benimle ilgilenmek ve yokluğumda evdekilere bakmak için annem burada. Anlayacağınız, mutfağa, bahçeye, çekmeceye, dolaba  anne eli değme durumları:))
Bu  sabah kalkınca balkonda özenle hazırlanmış kahvaltı beni bekliyordu.  Gazeteme kadar düşünmüş anneciğim:)


Burada  artık sonbaharın tüm güzellikleri boy göstermekte. Gündüz biraz sıcak olsa da  eskisi gibi bunaltmıyor. Şu an tatlı bir meltem rüzgarı var. İlkbahardaki coşkulu değiller ama  hala  güller ve Japon gülleri  açıyor ve beni mutlu ediyorlar:))


Bahçenin tadını en çok Pofuduk ve yavruları çıkarıyor. Emzirme döneminde iğne ipliğe dönen Pofuş kısırlık operasyonundan sonra eski güzelliğine kavuştu. Yavrular da kocaman oldular. Yiyip içip bahçede oynuyorlar.



Bahçemin bu günkü kraliçesi olarak bu uçuk pembe renkli sukulentleri seçtim. Bir köşede gösterişsizce duran iki saksı sukulent birden zarif ve göz alıcı çiçeklere büründüler.

Bu günlük bizden bu kadar sevgili dostlar. Hepinize gönlünüzce güzel ve mutlu bir pazar diliyorum. Begonvilli Ev'den sevgiler, selamlar.

29 yorum:

  1. Oh nede güzel pazar keyfi olmuş.Geçmiş olsun bu arada.Selam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizlere de nice keyifli pazarlar olsun.

      Sil
  2. ne kadar güzel bir sofra :) afiyet olsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Eda Hanım. Güler yüzlü nazik yorumunuz içimi açtı.)

      Sil
  3. Allah melek annelerimizi başımızdan eksik etmesin,hayatta olmayanlara da gani gani Rahmet eylesin.
    Gazeteyi tuttum,güller ve bahçeye bayıldım,Kediciğe bittim.
    Seviler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin!! Yürekten katılıyorum duanıza. Zarif yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  4. anne kahvaltısı hımmmm tadı muhteşemdir, sohbetide doyumsuzdur.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun öğretmenim. En kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz inşallah. Çok sevgiler bizden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ayşen'ciğim. Hep birlikte sağlıklı olalım canım. İdil'i çoook öpüyorum.

      Sil
  6. Benim için öpün o güzel anneyi Gazeteyi bile düşünmüş ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur, öperim:)) Ayrıntıları düşünür hep. Annemin size selamı var.

      Sil
  7. ah anneler işte. Allah başımızdan eksik etmesin..

    YanıtlaSil
  8. Geçmişler olsun! Annen ne tatlı! Öp kokla daima
    Sevgiyle ışıkla cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Bu hoş sözleri aynen ileteceğim:))

      Sil
  9. Anneye sevgiler, ne güzel bir kahvaltı sofrası. çabucak iyileşip rövanşını da sen yaparsın:)))
    o patili güzellikleri çok öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur sevgili Hatice:) Ben de Badem'i öpüyorum.

      Sil
  10. Ah ne guzel kahvaltı canım o öylee anne eli degince başka oluyor tabii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın,onlar ustalarımız, bizler annelerimize göre çırağız:))

      Sil
  11. sihirlidir anne elleri nereye değse güzelleştirir. öpüyorum annenizin ellerinden

    YanıtlaSil
  12. Off böyle çiçekler arasında balkonda kahvaltı ne keyifli, japon gülüne de bayıldım bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balkonumuzun en keyifli günleri ilkbaharda ve sonbaharda yaşanıyor.Japon gülleri buralara çok yakışan bir bitki.Ben de çok severim.

      Sil
  13. offffff,galba kahvaltiya gec kaldim...yetisemedim:)
    benim icinde cay ic lutfen bir bardak..balkonunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun değil, dilediğiniz zaman servis açarız:))

      Sil
  14. Anne eli başka birşey gerçekten...
    Nasıl da özenmiş belli ki...
    Ellerine sağlık, ellerinden öpüyorum...
    Sevgiler gönderiyorum hepinize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz. İleteceğim. bizden de size sevgiler, selamlar..

      Sil
  15. Merhabalar , Ankaradan Selamlar Sevgiler blogunuzu yeni keşfettim 751.izleyiciniz oldum. Artık takibimdesiniz :) Bahçe , müstakil ev , çiçekler ilgi alanım. Bende sizi bloguma beklerim.
    Canan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmez olur muyum:) Sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den.

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.