4 Eylül 2013 Çarşamba

Yumuşacık, Bakımlı Saçlar İçin Ev Yapımı Maske

Tamamen tesadüf oldu.
Yabancı bir sitede gördüm.Burada Rusça olarak anlatılıyor
Kısacası dostlar,  şöyle diyor:
''Saç bakımı için  bu etkili yolu deneyin! Biraz  elma sirkesine  bir çay kaşığı gliserin,  bir  çırpılmış yumurta ekleyin. Son olarak iki yemek kaşığı Hint yağı da ekleyip  pürüzsüz bir bulamaç oluncaya dek karıştırın. Saçlarınıza ve diplerine uygulayıp bir naylonla sarın.(Ne kadar kalacağını  söylemiyor )  Sonra normal şampuanla  yıkayıp temizleyin. Bir ay boyunca haftada iki kez uygulamanız gerekiyor. daha sonra da  iki haftada bir devam edilmeli!''


Denemedim ama denemek istiyorum. Hint yağı dışında diğerleri var zaten.  Belki  sizler de denemek istersiniz, kolay gelsin!!

29 yorum:

  1. Hint yagının bır çok şeye ıyı geldıgını bılıyorum bende bı ara kaşlarım ıcın kullanmıstım ..
    sevgiler :*

    YanıtlaSil
  2. Çok mantıklı görünüyor malzemelere bakınca...
    Denemek gerek...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben deneyeceğim. Kel kalmam inşallah:))Bizden de sevgiler.

      Sil
  3. Böyle şeyleri hep okuyorum, kesin deneyeceğim diyorum, zorlarsam bir ya da iki kez anca yapabiliyorum:((
    Haftada iki kez yapabilsek kesin olur tabi böyle güzel ve bakımlı saçlar..
    Ne demişler bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur:))
    Huzurlarınızda kendime söz veriyorum en az 5 kez yapacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle:) Çoğu lafta kalıyor ama bu kez kararlıyım çünkü saçlarımın iyi bir bakıma ihtiyacı var.

      Sil
  4. Resimdeki şaçlar muhteşem,çok sağlıklı görünüyor.Bence denemeye değer,Bir ay öncesine kadar,Saçlarım böyle uzundu,rengi de aynıydı.Şimdi kısacık ve ilk defa rengini açtırdım,Böyle de güzel oldu:))Değişiklik iyi oluyormuş,Sadece eşim beğenmedi galiba,Ben esmer severim diyor:))Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun saçlarımı üç hafta önce kestirdim. Çünkü bu sıcaklarda çok zorlayıcı oluyordu. Kısa saç daha kullanışlı. Siz de güle güle kullanın yenisaçlarınızı.

      Sil
  5. denerseniz soğuk su ile yıkayın ...ayrıca saçları her yıkamadan sonra son durulama suyuna bir fincan sirke koyun ..sonuç harika ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen not alıyorum. Dediğiniz gibi yapacağım.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Kış gelmeden denemeli. Bu tür uygulamalar yazın daha kolay oluyor.

      Sil
  7. Güzel bir formül, ben de denemeyi düşünüyorum. Bu ara evde biraz tadilat var ama atlatınca yapmak iyi olur. Yaz mevsiminde özellikle o kadar yıpranıyor ki saç. Çok teşekkürler paylaşımınız için :)

    YanıtlaSil
  8. yumurtanin sarisini ekleyin beyazini mutlaka ayirin yoksa beyazi sactan temizlenmiyor!! bizzat denemisligim var benden soylemesi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyenlerin tavsiyeleri önemli tabii ki. Teşekkürler.

      Sil
  9. Merhaba,ben bu kürleri cok yaptim sonucta sac diplerim iltihaplanma oldu ve sonunda doktora gitmek zorunda kaldim herkez ayni kürleri kullanamaz dedi sac dipleri hassas oldugu icin herseyi kaldirmiyormus yinede siz bilirsiniz sadece basima geleni söyledim sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi önemli bir noktaya geldik. Evet, birine iyi gelen, başkasına zarar verebilir. Bakalım, deneyip de zarar gören başkaları çıkacak mı?

      Sil
  10. Hımmmm ne kaybediriz ??

    Teşekkürler.

    Paylaşıma bayılan anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir önceki yorumda zararlı olabileceği uyarısı geldi.Kendisine teşekkür ederiz. Aman dikkat!

      Sil
  11. ben en son ilik maskesi yaptım evet bildiğin sığır iliği:) toplam 3 ay sürecek kuvvetlindirmek ve çabuk uzatmak için yarar sağlarsam paylaşırım:)
    bu resimdekide bu bakımdan sonra olmaz gibi geldi ilk resim fönsüz ikinci smen fönlü ve bakım yağı sürülmüş yada brezilya fönü sonrası:)
    üzgünüm artık inanamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, olabilir ama yararlı bir maske de olabilir. Denemeden bilinmez.

      Sil
  12. mantıklı görünüyor denemek lazım

    YanıtlaSil
  13. yalnız buradaki yumurtanın sadece sarısıdır diye düşünüyorum.. zira beyazından saçı temizlemek nasıl olur bilemem zaten kurudukça yapıştırıcı etkisi olduğundan saçı kopartıp mahvedebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tarifi aynen verdim. Denemediğim için bilemiyorum. Dikkatli olmakta fayda var.

      Sil
  14. Saç maskelerinde yumurtanın genellikle sarısı öneriliyor.
    Ben de bu yaz Dikiliden bir tarifle gelen arkadaşımdan yine ilk kez yumurta akını bir cilt kremi tarifinde duydum.Belki yağ ve yumurta akı birleşince akışkan olabilir saçtan da temizlenebilir.
    Neyse ben de cilt kremini paylaşayım. Yapınca da blogumda paylaşırım.
    2 yumurta akı
    1/2 çay bardağı mümkünse köy sızma zeytin yağı.
    Çatalla veya mikserle çırpılarak krem haline gelene dek karıştırılıyormuş.
    Arkadaşımın mevsimlik komşuları bu kremi güvenle el, yüz, vucut için kullandıklarını söylemişler.
    Selamlar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedimmm:)) Hiç bir zorluğu yok, kolay temizlendi ve sonuç da iyi olacak gibi. tek denemede bile bir fark oluştu. Sizin tarif için de teşekkürler.

      Sil
  15. Bak o zaman ben de saça meraklı kızıma uygulatayım.
    Benim menopozdan sonra bütün tüylerim gürleşti:)Eskiden sarı ve zayıf olanlar canavarlaştı.Saçlarım da adam oldu:))
    Şu kremi de denemeli ilk fırsatta.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.