1 Eylül 2013 Pazar

Mutlu Pazarlar

Bu pazar da bizi yalnız bırakan sevgili akraba ve dostlarımız; neler kaçırdığınızı bir bilseniz:))


Aslında yaptığım nefis  havuçlu ve elmalı  kağıtlı keklerden söz etmiyorum.
Bu güzel balkonda, şehrin gürültüsünden uzak, daha serin, kuş cıvıltıları ile ve arzu edilirse hoş Fransızca şarkılar  eşliğinde  bizlerle zaman geçirebilirdiniz.

Lavantalarımızın  enfes kokusu balkona dek geliyor. Minik lavanta buketimiz bahçemizden.



Sırf balkondaki minik güllerimizi görmek için bile gelmeye değer. (Bu gülleri bana hediye eden arkadaşım, bu sitemim sana)
Dahası, akşam üzeri sahile doğru yürüyüş yapabilir, dilerseniz denize girebilirsiniz.Yol kenarlarından böğürtlen, kapari toplayabilirsiniz. Bunları yazarken alınıyorum aslında; çünkü bizi görmek için gelmeniz asıl istediğim.
En yakınınız 15 dakika, en uzağınız bir saatlik mesafedesiniz ama bu hafta sonu da yalnız bıraktınız bizi. Yanı başımızdaki komşularım, siz beş on adım yürüyeceksiniz sadece:((
Ee, ne yapalım, sizler gelmeyince  kızlarım balkon keyfi yapıyor.

Belki gelecek pazara bizlere uğrarsınız:) Sevgiler, selamlar  hepinize..

36 yorum:

  1. Ben koştum geldim hatta bu evden hiç gidesim yok ki :)

    Güler yüzlü insanlar,her biri dünya tatlısı kızlar ,tatlı sohbet ,demli çay ve belki buz gibi bir limonata,tazecik kekler,kurabiyeler hepsi ama hepsi bu evde !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başımızın üzerinde yeriniz var sevgili komşum:) Her zaman bekleriz. Antalya'da da bir eviniz olduğunu sakın unutmayın.

      Sil
  2. Vallahi, kaçırmışlar.
    Şu koltuklar rahat mı???

    Eli hala uyuşan anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,oldukça rahat. Balkonda, bazen de aşağıda verandada kullanıyoruz. Kitap okumak keyifli oluyor.

      Sil
  3. Valla ben de geç kaldım,ama yine de uğradım.Çok keyifli bir anlatım olmuş,hoşuma gitti.İyi eğlenceler,Lavantaların kokusu buraya kadar geldi.sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki uğradınız:)) Bu pazar bizi yalnız bırakan akraba ve dostlara olan kızgınlığım blogger arkadaşlarımı görünce geçti. Bizden de size sevgiler.

      Sil
  4. MERHABA ÇOK ŞİRİN BİR BLOG ARTIK TAKİPÇİNİZİM BENDE BEKLERİM pinarinhayalevi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim. Ben de sizi takibe aldım.

      Sil
  5. çok guzel paylasım :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bende gelebilirim rahat koltuklar mis gibi güller oh çay ve kek de harika daha ne olsun ki çok şey kaçırdıkları belli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman bekleriz efendim. Begonvilli Ev konuk severdir:)

      Sil
  7. Özellikle sizinle tanışmak, tatlı patililerinizi sevmek, çiçeklerinizi koklamak ve lezzetinden şüphe etmediğim keklerinizi tatmak için orada olmayı çok isterdim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar mutlu olurdum:) Belli mi olur, bir gün yolunuz düşebilir buralara ve konuğumuz olursunuz.

      Sil
  8. Gerçekten çok şey kaçırmışlar .
    Mutlu pazarlar , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Zeynep Hanım. Size de nice mutlu pazarlar olsun.

      Sil
  9. ahhh tam bir terapi merkezi gibi muhteşem görünüyor. canlarım benim nasıl da kurulmuşlar:)

    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Gerçekten de buraya taşınmak bize terapi gibi geldi:)

      Sil
  10. Tüylü dostlarınız var diye mi gelmiyorlar yoksa? Bence böyle güzel bir fırsat kaçırılmamalıydı :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanmıyorum.Aslında her hafta sonu evimiz dolar taşar. İki haftadır gelen giden olmayınca yadırgadık, yarı şaka yarı sitem bu yazı çıktı ortaya.

      Sil
  11. ayyyy ayy ayyy içim gitti bende size komşu olabilseydim keşke, sevgiler dostçakalın

    YanıtlaSil
  12. Tek kelimeyle huzur... Fotolara bakmak bile yeterli. Güzel günler dileğimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Sizin de harika günleriniz olsun!

      Sil
    2. Çok teşekkürler. Sizin de harika günleriniz olsun!

      Sil
  13. o seker gibi minik kekleri alip kacmak geldi icimden:))))))
    sevgiler begonvilli ev

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, olur mu hiç:)Bırakmam ki.. Çay, sohbet, bahçe keyfi, minik patileri sevme ne olacak?

      Sil
  14. Antalya mı? E ben sizi İzmir'de biliyorum belki Nilgün Öğretmenimin size sürekli komşum demesinden mi acaba?
    Ben geleyim mi çaya, o kekler var mı hala? Onlar olmasa da sırf lavanta kokusu için bile koşar gelirim ;)
    Karelerin her biri harika, teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. Muhteşem pazar kahvaltısını kaçırmışım :)
    Keyfiniz bol olsun...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. bütün yazı o balkonda geçirebilirdim :)) güle güle oturun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, teşekkür ederim. Yolunuz düşerse bekleriz.

      Sil
  17. yakınlarda olsaydım " Paşa dedemizin dayısının torununun baldızı" kontenjınından geliverirdim :)

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.