14 Temmuz 2013 Pazar

Mutlu Pazarlar!

Hep korktuğum temmuz ayının ortasına geldik. Neyse ki bu yaz henüz ''offf!'' dedirtecek bir  sıcak yaşamadık burada. Köyde yaşamanın avantajı olsa gerek. Kent merkezindeki evimizle bariz bir fark var, hava sıcaklığı  yönünden.
Dün ilk kez havuz sefası yaptım. Hem de tek başıma.  Akşama doğru havuzun  suyunun değiştirildiğini görünce dayanamadım. Ertesi günü beklemedim.  Bir daha da uğramam uzun süre.

Sitedeki yangından sonra hala ortalıkta kaplumbağa görmek yüreğime birazcık su serpti. Çünkü  yanan ağaçlık yer onların yaşam alanıydı. Yanan ağaçların olduğu  tarafa bakamıyorum hala...

Dün havuzdan sonra bizde tavla partisi vardı. Tüm mızıkçılıklarıma rağmen 5-0 yenildim:)

Bizim bahçede  her gün bir çiçek öne çıkıyor gibi geliyor bana. Bu günün kraliçesini takdim ediyorum:

Bu sıcak yaz günlerinde, yapımı en kolay tatlı,
jöleli meyve salatası
Mutlu hafta sonları!

6 yorum:

  1. Günaydın komşucuğum,mutlu hafta sonları!
    Biz de orada olsaydık okey partisi yapardık birlikte ama sonuç belli,ben 2. turdan sonra taş takip etmeyi bıraktığım için bulaşıklar bana kalırdı :)
    Bizim yaklaşık 20-25 yıldır görüştüğümüz bir aile dostlarımız var. Diğer evde de burada komşuyuz . Yaz akşamları tavla partisi yapıyoruz ,çay servisi ,akşam yemeği hazırlama ve bulaşık işini halletmeye de ondan söyledim :))) Bilmem anlatabildim mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili komşum, demek ki oyunlarda aynı durumdayız. Karşımdakilerin elini takip etmek sabır ve dikkat istediğinden bir süre sonra bırakıyorum. Zaten maksat hoşça vakit geçirmek. Dün biz de bol bol güldük:)20-25 yıl görüştüğünüz dostlarınız olması ne güzel. Dostlarla daha nice yılları devirirsiniz inşallah!O sözünü ettiğiniz işler hep bize kalır zaten:)) Sevgiler, selamlar..

      Sil
  2. karanfilin rengi muhteşem.
    hangi köyde yaşıyorsunuz antalya da?
    bende aslen antalyalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanıbaşımızdaki çiçek serasından aldık fideleri.Gerçekten de harika renkte karanfillerimiz oldu.

      Biz şehir merkezine oldukça uzak bir sitede oturuyoruz. Yanıbaşımızda da bir köy var. O yüzden köy diyorum:))

      Sil
  3. İyi pazarlar,Havuz sefası hoşuma gitti,sizin sıcaklar burada herhalde:))Karanfilde çok güzel,Tavla için bir şey demeyim bari:(

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.