2 Temmuz 2013 Salı

Anılarımızdan


"Bu yaşa geldim içimde bir çocuk hâlâ
Sevgiler bekliyor sürekli senden.
İnsanın bir yanı nedense hep eksik
Ve o eksiği tamamlayayım derken,
Var olan aşınıyor azar azar zamanla.

Anamın bıraktığı yerden sarıl bana.

Anılarım kar topluyor inceden,
Bir yorgan gibi geçmişimin üstüne.
Ama yine de unutuş değil bu,
Sızlatıyor sensizliği tersine.
Senin kim olduğunu bile bilmezken.

Sevgiden caydığım yerde darıl bana."


 Bu şiiri yazan adam yakılmaz, eli öpülür. Fakat yobaz ateşinde boğmuşlardı rahmetli Metin ALTIOK'u. Anılarımız kar toplamasın inceden...

4 yorum:

  1. Malesef yüzkarası günün 20. yıldönümü..
    O zaman da çok ağlamıştım bugün yine ağlıyorum...

    YanıtlaSil
  2. :( Ben Sivasdan ayrıldıktan hemen sonra ...
    Çok üzgünüm hala daha ...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir şiirmiş gerçekten.Çok acı:(
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Boğazım düğüm düğüm...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.