14 Temmuz 2013 Pazar

Koltuk ve Kanepemizi Giydirdik

Malum, minik patili  dostlarımızla paylaşıyoruz evimizi. Bu nedenle hem hijyen hem de koruma amaçlı  önlemler alıyoruz.
Onbeş yıllık kanepemizi ve berjerlerimizi sürekli  kullanıyoruz. Ne zamandır istiyordum, şık kılıflar diktirmeyi. Yeterince şık oldu mu bilemiyorum ama Müslüm Usta'nın becerisi ve özeni övgüye değer. Alışverişlerde ve bu tür sipariş işlerinde çok canı yanmış biri olarak  çok teşekkür ediyor, çıkardığı bu harika iş için  kendisini kutluyorum.






17 yorum:

  1. Ooo çok güzel cıvıl cıvıl, çok iç açıcı olmuşş. Güzel günlerde keyifle kullanın inşallah..:))

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuşlar güle güle kullanın..Bizim 4 ayaklı çocuklarla biraz zor oluyor beyaz kılıf ama ne yapalım onların da evi değil mi:))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanın sevgili komşum.
    Eminim çok rahat edeceksiniz bu haliyle ,umarım ütüsü kolay bir kumaş seçmişsinizdir. Benim daha önce bu konuda dilim yandı da ...

    YanıtlaSil
  5. .harika olmuş,çiçek gibi...Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. Begonvilcim kılıflar çok hoş olmuş güle güle kullanın :)

    Koltuk üzerindeki kelebekli kırlent gözümden kaçmadı daha yakından onuda tek başına görmek isterdim. Çok güzel değişik geldi. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim ben:))))güle güle kullanın çok daseverim kanepelerde kılıfı.Antalya'da oturduğum zamanda ben de babamın kanepelerine diktirmiştim orda bu işin ustası çok...şimdi Çorum'da diktirmeyi istesem dikecek usta yoktur herhalde...

    YanıtlaSil
  8. Çok şık çok güzel, desenelere bayıldım, usta bizim buralara gelirmiiiii :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş. Ben de patili miniklerden dolayı berjerlerimin kılıflarını değiştirmek zorunda kaldım. Siz de ev ahalisi olarak güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  10. Çok beğendim. Huzurlu görünüyor. Müslüm Ustanın ellerine sağlık gerçekten.
    Mutluluk ve sağlıkla kullanın.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. sök çıkar yıka dimi bunlar harika
    herşey foşur foşur yıkNsa evde yerler banyo gibi olsaşu ile yıkasam diyorum:)
    iyi günlerde paticiklerle kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Harika olmuş,iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  13. güzel ve şık olmuşlar.. usta'ya selam..

    YanıtlaSil
  14. Çok hoş olmuş, güle güle oturun:)

    YanıtlaSil
  15. Müthiş olmuş, bayıldım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.