4 Nisan 2009 Cumartesi

Ürettiklerimden / Mutfağım İçin Paspas, Mutfak Önlüğü, Tutacaklar



Bu mutfak önlüğünün benzerini daha önce dikip sizlerle paylaşmıştım. Baktım ki daha kumaşım var, bir tane daha diktim ve bu kez etek kısmını da aplikelerle süsledim.


Bu tutacakları ne zamandır yapmak istiyordum; böylece mutfak önlüğümün takımı tutacaklarım oldu.

Bu paspası mutfağım için 4,5 mm. kalınlıktaki tığ ile ve akıllı yün diye adlandırılan iple ördüm. Yün dendiğine bakmayın, yüzde seksen akrilik, yüzde yirmi yün olan bir ürün bu. Oldukça kalın ve paspas için ideal.


Şımarık Jane de çok sevdi yeni paspası ve hemen konu mankenliğine soyundu.

19 yorum:

  1. eline sağlık..
    her şey hoşş
    ama jane pek hoşş doğrusu :)))
    çok sevgiler....

    * keşke turunç bulabilseydim :((((

    YanıtlaSil
  2. harika görünüyorlar ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  3. Çok zarifsiniz. Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller.. önlüğün minik bit patronunu yayınlasanızda bizde yapsaydık ne güzel olurdu... ellerinize sağlık çok marifetlisiniz çok...sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Tabii ki, ölçülerini de belirtir yayımlarım. Daha güzelini yapacağınıza eminim.

    YanıtlaSil
  6. çok tatlılar, bahar gibi
    Katılım davetiyeniz için mail adresi istiyorum acilen.

    YanıtlaSil
  7. hepsi biribrinden güzel olmuş jane de maşallah çok tatlı

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler. Mail adresini gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  9. Önlük çok güzel. Ben önlük olmadan mutfakta çalışamam.

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim Karen Hanım. Sizin ürettiğiniz işler de çok zarif.

    YanıtlaSil
  11. Mail adresiniz sürekli geri dönüyor. Adresinizde boşluk var ondan sanırım. Yarına kadar sizden cevap alamazsam gruplamayı yapacağım. 2 gündür sizin için bekletiyorum, arkadaşlar da bu durumdan şikayetçi. Herkes grubunu ve adetini biran önce öğrenmek istiyor. Gmail uzantılı bir adresiniz varsa lütfen alayım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Önlük takımı çok hoş görünüyor hem renk uyumu hem tasarım..Elinize sağlık..

    Paspas da tam aradığım türden..Çabuk biter o kalınlıkla..(=

    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Tutacaklara da paspasa da Jane'e de bayıldım :) Turunç reçelini çok severim ben de Adanalıyım memleketimi hatırlatıyor bana. Ellerine sağlık.Blogunu izleme listeme ekledim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkürler Esin, ben de ilk fırsatta iade-i ziyaret yapacağım. Antalya'dan sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
  16. ayy özellikle önlüğe bayıldım.Çok cici ve süslü olmuş.ellerinize sağlık..sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Hepsi birer harika, neden 10 marifette paylaşmıyorsun bunları?
    Kutularının altına bir sürü yorum yazmıştım ama zaman aşımı hatası verdi ve sanırım ulaşmadı.
    Sen diye hitabediyorum yanlış anlama, iş hayatındaki resmiyetten bıktığımdan ve blogger dostluğunun samimiyetine sığındığımdan.
    Adının İsmet olduğunu öğrendim sesiber öyle hitabetmiş, yaşınıda sorsam :))

    YanıtlaSil
  18. Kitaplara bakarken bu yazınız da gözüme takıldı. Pembiş pembiş bayıldım. Jane ne güzel yayılmış öyle, sevdim sevdim... Eğer unutmadıysanız bir şey sormak istiyordum. Bu tutaçların içine normal elyaf mı dolduruyorsunuz, yoksa hani şu tabaka halinde olanlardan mı koyuyorsunuz. Sıkıştırılmış elyaf deniyor galiba. Benim küçük dikiş denemelerim devam ediyor da :)) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sıkıştırılmış elyafla çalışmıştım. Hala kullanıyorum. Önlükte elyaf yok. Bizden de selamlar, sevgiler..

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.