20 Nisan 2009 Pazartesi

Dekorasyon / Evlerde Yaz Şıklığı


Yaz mevsimine çok yakışan bir renktir beyaz. Güneşin sıcak yüzünü göstermesi ile evlerde aydınlık ve temizliğin pırıl pırıl görünümü, beyaz renkle olanca güzelliği ile ortaya çıkar. Evet biraz zordur beyaz dekorasyon ama yıkanabilir kumaşlarla bu şıklığı yakalamak olası. Hem de bir kaç koltuk kılıfı, puf ve sehpaların giydirilmesi ve beyaz ağırlıklı pastel renkli çiçek desenli perde ve yastıklarla kolayca uygulayabiliriz evlerimizde. İşte beyazın şıklığını ve güzelliğini yansıtan bir kaç uygulama.

Kanepenizi beyaz yıkanabilir ketenle giydirip, pastel renkli çiçekli yastıklarla daha da şık ve rahat hale getirebilirsiniz. Çiçekli perdeleri de unutmayın.

Eski kahve masanızı(sehpanızı) böyle zarif beyaz bir kumaşla giydirin. Üzerine koyacağınız pembe güller çok yakışacaktır.

Pufunuzu da beyaz giydirebilirsiniz. Sehpa olarak kullanın ya da ayaklarınızı uzatın. Kirlenmesi sorun değil, yıkanabilir kumaş seçmeniz bu sorunu çözer.

Bu grubu çok seviyorum. Klasik çizgiler de taşıyor olması ayrı bir güzellik .

Beyaz perdeler geniş ve aydınlık ortamlar yaratıyor. Bir avantajı da, beyaza her türlü renk yakıştığı için, sevimli objelerle ortamı renklendirmede zorlanmıyorsunuz. Özellikle pastel renkler beyazı çok iyi tamamlıyor.

Yaşanılası, huzurlu ve şık ortamlar sizin olsun.
İsmet

7 yorum:

  1. Beyaz benim vazgeçemediğim renktir.
    Gösterdiğiniz örneklerde çok şık.
    Gözlerim kamaştı..
    Hayırlı haftalar

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum. Size de en güzel günler, haftalar, seneler diliyorum. Antalya'dan sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
  3. Beyaz olsunda ne olursa olsun,
    azıcıkda yanında siyahı mutlaka olsun :))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Evet, her iki renk de benim vaz geçilmezlerimden.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok guzel! İlham verigi.

    YanıtlaSil
  6. Blogunuzu cok beyndim .Hemen gozlemelerime ekledim.yureyinzden sevinc ve mutkuluk eksik olamsin

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler Karen Hanım,

    Teşekkürler Lezzet Sefası,

    Değerli yorumlarınız için yürekten teşekkürler. Çok zarifsiniz.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.