30 Nisan 2009 Perşembe

Alıntı / Yuva Arıyoruz





BİZLER KADERSİZLERİZ..
KİMİMİZ ÇEŞİTLİ BAHANELERLE YUVADAN ATILDIK.
KİMİMİZ ZATEN HİÇ YUVA YÜZÜ GÖRMEDİK. SOKAKLARDA DOĞDUK.

ARTIK KADERİMİZİN DEĞİŞMESİNİ İSTİYORUZ.
BİZLERE YARDIM EDİN..

Ben BONCUK..(DİŞİ,KISIRLAŞTIRILMIŞ)
Simsiyah bir terrierim. Aslında cinsim de..Ailemle çok uzun yıllar mutlu mesut yaşadım.13 yaşımdayım.Ömrümün sonbaharında ailem beni terketti. Çok uysal, sessiz, biraz da tombişim. Yatağım, mamam, suyum olsun, biraz da başım okşansın bana yeter. LÜTFEN BANA YARDIM EDİN..



Ben TARÇIN..(DİŞİ)
Sokak köpeğiyim. Hiç yuvam olmadı benim. Tahminen 2 yaşlarındayım.
Belediye beni kısırlaştırıp küpe de taktı kulağıma.
Sokaklarda yiyecek ararken bir bahçe gördüm.
İçeride benim gibi köpekler de vardı.
Oradan hiç ayrılmadım. Serpil Teyze her gün bana da yemek veriyordu
ama dışarıda canım sıkılıyordu. Bir akşam herkes uyuyunca atladım duvardan, ben de girdim içeriye.
Kendime boş bir kulübe kaptım.
AMA BURADA DAHA NE KADAR KALABİRİM Kİ ???
BENİM DE BİR AİLEM OLSUN İSTİYORUM..



Ben GORBİ..(DİŞİ)
4 AY ÖNCE BANA ARABA ÇARPTI. OMURİLİĞİM ZEDELENMİŞ.
ARKA AYAKLARIMA BASAMıYORDUM. TEDAVİ GÖRDÜM İYİLEŞTİM.
ŞİMDİ ÇOK SAĞLIKLIYIM. KOŞABİLİYORUM.1,5-2 YAŞLARINDAYIM. BENDE AV KÖPEĞİ ÖZELLİKLERİ VAR..
BEN DE BİR AİLE İSTİYORUM..



Ben ŞİLA..(DİŞİ)
1,5 YAŞLARINDA,UFAK TEFEK, MİNYON TİPLİ, TİLKİ SURATLI, DİK KULAKLI FULL ENERJİLİ BİR KÖPEĞİM..
BEN DE YUVA ARIYORUM...



Ben CANO..(ERKEK)
ŞİLAYLA AYNI PARKTA AYNI KADERİ PAYLAŞAN PARK ARKADAŞIYDIK.
ASLINDA KARŞIDAN BİZİ KARDEŞ SANIYORLAR.
AMA BEN SOSİS MELEZİYİM. ÖN PATİLERİM DIŞA DOĞRU.
BEBEK SURATLI, MİNYON TİPLİ YAKIŞIKLIYIM. BELEDİYE
KULAĞIMA KÜPE TAKMIŞ.
BEN DE YUVA ARIYORUM..



Ben SAFİNAZ..(DİŞİ).(9 AYLIK)
BENİ DAHA ÖNCEKİ FORUMLARDAN TANIRSINIZ.ÖBÜR GRUPLA DA YUVA ARAMIŞTIM AMA DİĞERLERİ YUVA BULDU BEN KALDIM..
İNŞALLAH BURADA YUVA BULACAĞıM. KARARLIYIM..
LÜTFEN BANA YARDIM EDİN.




Ben KERİMAN..(DİŞİ..24 MAYIS 2008 DOĞUMLU)
BENİ DE DİĞER FORUMLARDAN TANIRSINIZ. HATTA BİR ARA KIZ KARDEŞİM GARİP YÜZÜNDEN BAYAĞI MEŞHUR OLMUŞTUM.
AMA YUVA BULAMADIM..
BEN DE YUVA ARIYORUM..



Ben SIDIKA..(DİŞİ)
DAHA 4 AYLIĞIM. ŞİRİN Mİ ŞİRİN,OYUN ÇOCUĞUYUM. BURADA ABLALAR, ABİLER VAR.
OYUN OYNARKEN İYİLER DE YEMEK YERKEN BENİ NEDEN DÖVÜYOLAR HİÇ ANLAMADIM????
BEN DE YUVA ARIYORUM. ONLARDAN ÖNCE BULAYIM DA GÖRSÜNLER BAKALIM..DÖVMEK NASIL OLUYORMUŞ.:))

3 yorum:

  1. ah güzellerim..inşallah sıcak yuvalarınızı bulursunuz..ismet'cim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canlarım benim o kadar üzülüyorumki bunlara... Bunlar benim için bebek bebek...Hele onların duygularıyla anlatmışsın.Aynen öyle diyorlar bence.İnşALLAH EN KISA ZAMANDA AİLELERİNE KAVUŞURLAR.Senden ALLAH razı olsun vesile olursun inşALLAH aile bulunmasına..
    Sevgi ve sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  3. bakmayada sevmeyede doyamam onları :((((
    hayvanlara bu güzel DOSTlara gereken ilgi ve destek ne yazıkki ülkemize çok uzak.
    oysa okadar kıymetlilerki..
    ancak bizler gibi yetiştirip ömrünü onlarla geçirenler biliyorlar.
    AZINLIĞIZ GEL GÖRKİ ..

    SEVGİLER..

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.