22 Nisan 2009 Çarşamba

Paşa, Yağmur, Minik



Paşa'nın tatlılığına bakar mısınız:)


Paşa, Yağmur ve Minik

Geçtiğimiz pazar günü Minik'in arkadaş buluşması vardı. Oğlumla koşa koşa gittik. Orada eski arkadaşı Yağmur'la ve Yağmur'un yeni kardeşi Paşa ile karşılaştık. Minik her zaman olduğu gibi Yağmur'un peşinden ayrılmadı. Yağmur'umuz çok tombiş bir kız olmuş ama yine de çok tatlıydı. Paşa'yı ise anlatamam, iyisi mi fotoğrafına bakın ve ne kadar şeker olduğunu görün. Onları ve tüm hayvanları çok seviyorum. Onlarsız bir dünya düşünemiyorum.
İsmet

5 yorum:

  1. Canım benim bütün hayvanları çok seviyorum.Bizimiler çok şanslı bütün hayvanlar şanslı olsun inşALLAH..Paşada bebek gibi gerçekden çok beğendim.Çok zevkle bakdım resimlere ,bu resimleri bizimle paylaşman beni mutlu etti.
    Sevgi ve sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  2. Hayvansever insanları tanımak beni çok mutlu ediyor. İyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
  3. üçüde harikalar.. begonvilleride çok severim...akdenizin en güzel olmazsa olmazı..bizdede dünya tatlısı maya ve kardeşi var alya.. bekleriz...

    YanıtlaSil
  4. Gelmez olur muyuz. Sitenizi ziyaret edeceğiz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Can dostlarınıza Türkçe isimler verdiğiniz için ayrıca teşekkürler sevgi dolu yüreğinize...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.