9 Ağustos 2014 Cumartesi

Blog Sayfanıza Nasıl Hareketli Resim Ekleyebilirsiniz



Sayfanıza bu tür hareketli resimler yüklemeniz hiç de zor değil.




Bunun için resmi farklı kaydedin. Luna Pic'e yükleyin.http://www160.lunapic.com/editor/

Yükleme tamamlanınca resmin altındaki seçeneklerden İmgur'a gidin ve cod alın. Aldığınız codu kopyala yapıştır yöntemi le postunuza ekleyin. Yalnız yazınızı yazdığınız, resimlerinizi eklediğiniz sayfa HTML formunda olmalı. Hepsi bu kadar. Keyifli paylaşımlar.

5 yorum:

  1. hiç yapmadım ya denesem mi kii :)

    YanıtlaSil
  2. ayy yerim o dilini onunnn:)
    çok eğlenceliymiş .

    YanıtlaSil
  3. Aaaa süpermiş, inşakllah becerebilirim.

    Teknoloji özürlü anne

    YanıtlaSil
  4. Selam, hareketli resimler cok ilgimi ceker ;-) Paylastiginiz bilgileri denedim ama beceremedim, resmi farkli kaydet nasil oluyor?
    Bilgisayardan herhangi bir fotoyu LunaPic'e yukluyorum ve Imgur'dan kodu sayfaya ekliyorum hic hareket olmuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce hareketli bir resim bulmalısınız. Herhangi bir resimle bu işi yapamazsınız. Örneğin şu sayfada bir tane var:
      http://weheartit.com/entry/130123267/via/green_shades?utm_campaign=share&utm_medium=image_share&utm_source=tumblr

      Resmin üzerine imleci getirip fareyi sağdan tıklayın ve o resmi, farklı kaydet seçeneğinden bilgisayarınıza kaydedin. Sonra anlattığım diğer işlem basamaklarını izleyin.

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.