29 Ağustos 2014 Cuma

Begonvilli Ev'den Dostlara Selam Var!

Bahçe katının yenilenmesi sürerken;

biraz yorgunluk, biraz sinir harbi..

Ve sevgili dostlar unutulmuş değilsiniz.

Az kaldı, şimdilik bahçemdeki güzelliklerle sizlere bir merhaba diyeyim, sonra tekrar  görüşeceğiz:)

Begonvillerimiz  gün geçtikçe gelişip harika renkleri ile moral veriyorlar.









Ve diğerleri





Bu sevimli kurbağa semizotlarının yanında gölge bir yer bulmuş.


Ancak beni görünce korktu, fide kutusuna tırmanmaya çalıştı! Ben hiç sana zarar verir miyim, kurbağacık:)

10 yorum:

  1. nasil guzeller...
    en cok sevdigim cicek...begonvil
    sahibesini seviyorki bu kadar guzel acmislar..
    benden selam soyle lutfen hepsine:)

    YanıtlaSil
  2. Size de selam olsun.Bu güzelliklere bakınca ne yorgunluk kalır ne de sinir sağlıklı ve huzurlu günler dilerim Türkan

    YanıtlaSil
  3. Kurbağaya bayıldım çok iyi yakalamışsın:) Ama ah o begonviller..Şehre dönünce en çok özlemini çektiklerimden... Muhteşemler:)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy bayıldım kurbişe, ellerini nasıl da açmış bitanecik :) Begonvilleriniz çok güzel olmuş bu arada biz de yetiştirmek istedik saksıda ama olmadı. Sanırım bahçede yetişmesi gerekiyor. Neyse ki bu bölgede bol miktarda var. Kolay gelsin her şeyin yolunda gitmesini dilerim.

    YanıtlaSil
  5. maşallah...bengovillin her çeşiti var...hepsinin rengi harika...yerlerini sevmişler daha zaman geçsin o evinizin çatıya kadar ulaşırlar..çok güzel olur. bizim de mersindeki evde var. tek rengi ilk resimdeki renk...japon gülüde çoşmuş...amanın o kurbağı çok sevdim ellerini bebek herhalde ne güzel resimlemişin teşekkürler ...sevgiler sağlıkla kalın emel.

    YanıtlaSil
  6. ne kadar güzeller bayıldım :) maşallah ...

    YanıtlaSil
  7. Begonvilin sarı rengini ilk defa görüyorm. Ço ama çok hoşuma gitti. Bende de sklemen rengi var ama sarı renge mest oldum diyebilirim.

    YanıtlaSil
  8. begonvillere bu yaz daha da tutuldum,mutlaka bir tane edinmeliyim
    ama istanbul da yaşıyorum,acaba bakabilir miyim diye düşünüyorum

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. fotolar süper. Sayın Yetkili;

    www.bakbuharika.com bloğunun sahibiyim. Bloğumdaki yazılarda firmaların linklerini kullanıyorum. Sizinlede böyle bir çalışma yapmak istiyorum. Karşılığında kargo ücretini de ödemeniz ricasıyla sitenizden seçeceğim hediye ürün istiyorum. Örnek çalışmalarım;

    http://www.bakbuharika.com/2012/11/esimle-basbasa-hafif-bir-aksam-yemegi.html

    http://www.bakbuharika.com/2012/12/kullansl-laptop-sehpalar-ve-sogutucular.html
    http://www.bakbuharika.com/2012/11/en-begendigim-erkek-kokular.html

    http://www.bakbuharika.com/2012/11/bu-ks-dudaklarnz-kurumayacak.html

    http://www.bakbuharika.com/2012/10/cok-sk-rattan-ayna-modelleri.html
    İlgilenirseniz memnun kalacağınızı düşünüyorum.

    İyi Çalışmalar
    Buket Dinsever

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ben pek anlayamadım. Verdiğiniz linklere bakınca bir takım ürünlerin linkini vererek tanıtımını ve reklamını yaptığınızı gördüm. Bu mutlaka ürün sahibi firmaların hoşuna gider. Karşılığında hediye istiyorum diyorsunuz. yoksa yanlış mı anladım? Ben firma ya da her hangi ürünün üreticisi değilim. Sitemden hangi hediye ürün seçebilirsiniz ki. Kargo ücretinden söz etmişsiniz. Bunu da anlayamadım. ''Sayın Yetkili'' diye hitap ederek yazdığınıza göre, acaba bir başka bir firmanın web sayfasına yazdığınız yorumu yanlışlıkla bana mı gönderdiniz?

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.