31 Ağustos 2014 Pazar

Begonvilli Ev Halleri


Bahçe katının yenilenmesi sürüyor. Çok şükür ki şu an böyle değil. Neredeyse tamamlandı.



Bu arada mutfağımız tam kapasite çalışıyor. Ekmeklerimiz kabarıyor. Çay saatlerimiz atlanmıyor.





Sarı begonvilleri Kova'cığım için tekrar görüntüledim.


Bahçemizin ilk zeytinlerini topladık.  Zeytin fidanları dikileli henüz altı ay olduğu için ancak bu kadar oldular.


Evde büyük bir telaş var ama yine de keyif çatanlarımız eksik değil:)




Begonvilli Ev'den sevgiler, selamlar..

22 yorum:

  1. Ekmeğiniz ve zeytininiz bereketli olsun. Her şeye rağmen, doğa mucizesini bize sunuyor değil mi? Sevgilerimle.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. İnsanlar ona çok iyi davranmasalar da doğaya oldukça cömert. Bizden de sevgiler.

      Sil
  2. Kolay gelsin işleriniz canım. çiçekler,sebzeler,meyveler hasatlar yapılmış:) fotoğraflar süper doğal yaşam içine çekiyor inan:) o tatlı patililerin hepsini öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol sevgili Hatice. Ben de Badem'i öpüyorum. Hepinize sevgiler, selamlar.

      Sil
  3. günaydınlar.evin yeri harika.bende antalya uncalıdayım.acaba sizin ev nerede.dubleks ev arıyoruz bu aralarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evimiz Manavgat'ın merkeze çok yakın bir köyünde. Umarım gönlünüzce bir ev bulursunuz.

      Sil
  4. Harika fotoğraflar :) Kolay gelsin size :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Mor İncir:) Bizden de sevgiler.

      Sil
  5. Begonvilli evde her şey çok güzel yine :) kolaylıklar diliyorum ablacığım. Bahçenizin mahsulü bereketli olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Yeşim. Bahçecik desek daha doğru olur:))

      Sil
  6. kurban olsunlar o beyazlı kedinin yatışına :)
    maşallah yaa çok şiriiin

    Allah kolaylık versin,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jane bizim ilk kızımız, prensesimiz.Teşekkürler.:))

      Sil
  7. Kolay gelsin komşucuğum!
    Evde yaşarken tadilat çok zordur bilirim. Tez vakitte biter inşallah !
    O keyif çatanlar kalkıp bi işe yarasalar şaşarım zaten :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de pek zor. Taşındığımızdan beri alt katı hiç kullanamamıştık. Onarım gerekiyordu ve öncelik çitlere, tesisat yenilemelerine, eksik dolapların tamamlanmasına verildiği için bu günlere kaldı.Daha çok işimiz var çook! Keyif çatanlar sadece moral veriyorlar, bu da yeter:))

      Sil
  8. Begonvilli Ev hallerini pek seviyorum ben. Tadilatlar, hasatlar, keyif... Maşallah çok güzel çook..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun efendim. Kızlarımla birlikte çaya bekleriz:))

      Sil
  9. Çok ama çok teşekkür ederim. Bana özel görüntü olmasıda beni çok mutlu etti. Bende size kucak dolusu svgilerimi gönderiyorum "Gönlü güzel DOST"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün bu bahçede birlikte çay içmek dileği ile.. Bizden de sevgiler Kova'cım:))

      Sil
  10. Ne kadar guzel paylasim olmus..tadilatlarda kolayliklar diliyorum, cicekler zeytinler kedi kopegimiz cok sekerler..muffinlarida unutmamak lazim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler sevgili Dost Bahçesi. Begonvilli Ev'den sevgiler, selamlar..

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.