12 Şubat 2012 Pazar

Sabah sabah Whitney Houston şoku :(((



Amy Winehouse'un ölümünü duyunca da böyle olmuştum..

''Whitney Houston otelde ölü bulundu.

Amerikalı ünlü pop şarkıcısı Whitney Houston, 48 yaşında öldü.'' diye yazıyor gazetede..

Muhteşem sesi ve yorumuyla 415 ödülle Guinness Rekorlar kitabında ''en çok ödül alan kadın şarkıcı'' unvanını elinde tutan şarkıcının, 1992 yılında Kevin Costner ile başrollerini paylaştığı ''The Bodyguard'' filminde söylediği ''I Will Always Love You'' şarkısı, dünyanın neredeyse tüm ülkelerindeki müzik listelerinde bir numarada uzun süre kalmıştı.

3 yorum:

  1. çok üzüldüm.. tüm zamanların en iyi yorumcularından birisi bence.. ve ölümsüzlerden olacağına da tüm kalbimle inanıyorum.. nurlar içerisinde yatsın..

    YanıtlaSil
  2. Ben de dün gece Okan'ın programında duydum.

    YanıtlaSil
  3. İyi ve güzel canlılar her şeye; bütün dünya malına mülküne en üst seviyede yaşarken bile rest çekip ayrılıyorlar. Ve arkalarında milyonlarca kalbi buruk insan bırakarak...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.