13 Şubat 2012 Pazartesi

Gamze'nin Çığlığı



Gamze'yi sevgili Yıldız'ın  * mandalinçıkmazı * sayfasından tanıdım. Öyküsünü öğrenince ne diyeceğimi bilemedim.. Okuduğum andan itibaren hiç tanımadığım bu insan  için  dua ediyorum, hem de tüm kalbimle..Bir de sesini duyurması için elimden geleni yapmağa çalışıyorum. O bizleri tanımıyor, varlığımızdan bile  haberi yok şu an ama önemli mi.. Onun için dua eden, sesini duyurmasına ve uygun iliği bulmasına yardımcı olmak için çırpınan benim gibi pek çok insan olduğunun farkında. Seslenişlerinden  bunu anladım.

Sevgili Gamze, zaten biricik yavrun sana, o küçücük haliyle  güçlü olman gerektiğini  söylemiş  ve sen  güçlü bir kadınsın. Ben de Yıldız gibi  senin bu yolculuktan sağ salim döneceğine yürekten inanıyorum. İyi günde kötü günde  seninle olacak  pek çok dostun var.
Gamze’nin Sayfası Burada
Ve
Gamze İçin

8 yorum:

  1. Ben de sayfamda paylaştım.Gamze hn. ve tüm sağlık sorunu yaşayanlara acil şifalar diliyorum.Trombosit ve kemik iliği bağışının önemini bir kez daha vurguluyorum.Bir gün bizlerin de ihtiyacı olabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte duymak istediğim sözler. Evet, kesinlikle bağış konusunun önemini vurgulayıp önayak olmalıyız.

      Sil
  2. ben daha yeni duydum Mutlu Anne blog'unda.. Allah yardımcısı olsun .. mucizeler her zaman mümkün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mucizeleri hep birlikte başarabiliriz, Gamze'nin sesi olarak. Sağ olun..

      Sil
  3. Begonvil'cim...
    Bir planım var, sayfamda da paylaştım.
    Dua et ne olur, planım tutsun, hemen işleme konulsun da, Gamze için bir umut ışığı da ben yakmış olayım.
    İçim acıyor, isyan ediyorum.
    Çaresizlik elimiz kolumu bağlıyor.
    Keşke o ilik bende olsaydı, keşke :(
    Haksızlık bu... :(

    YanıtlaSil
  4. Ella'cım, etmez olur muyum... Hadi güzel haberlerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Allah bu güzel bebek için bir mucize versin.
    Amin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım. İnşallah iyilik ve sağlık haberlerini alır birlikte seviniriz.

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.