1 Aralık 2010 Çarşamba

Şimdi Fit Olma Zamanı



Her  sabah  Minik'le yürüyüşümüzü  yapıyoruz. Bu  yürüyüş sırasında  Minik'e  ayak  uydurma zorunluluğum olduğundan ve  bir  kaç  belirli  noktada  durup mahallemizin  kedilerini  de  doyurduğum  için spor açısından tempolu, nabız  atışımı  hızlandıracak  kaliteli  bir  sabah  yürüyüşü  olmuyor.  Hiç  yoktan  iyidir  mantığı  ile  aksatmadan  bir  saat  kadar  yürüyorum.  Ancak tatmin  edici  bir  aktivite  değil bu  yürüyüşler. Düzenli  spor  yapamadığım  için  yaşamımda  hep  bir  eksiklik  olduğu  duygusu  taşıyordum. Bir  spor  salonuna  üye  olup  düzenli  spor   yapmak istiyordum. Biraz  araştırdım;  kaliteli gibi  görünen  yerler oldukça  pahalı  geldi  bana. Üstelik oralardaki aletlerin,  daha  uygun  fiyatlı  yerlerdeki  fitness   aletlerinden  pek  farklı  olmadığını, sadece fiziksel koşulların  daha  düzgün,  dekorasyonun  daha  lüks  olduğunu  farkettim.  Zaten  bu  fark  tamamen  müşteriye  yansıtılıyor  neredeyse  iki üç  kat  farklı  ücretler  ödemeniz  gerekiyordu. Bir  kaç  gün  önce  sabah  uyanınca,  evimin  karşısındaki  minik  bakımsız  parka belediye  tarafından  fitness aletleri  monte  edildiğini  gördüm. Ayrıca  peyzaj  çalışmaları  da  yapılıyordu.   Bugün  kuzenimle  denedik. Hepsi  de  mühendislik  harikası  pırıl  pırıl  aletler.  Başka  parklarda  biraz  daha  eski  modelleri  vardı  ama  bizim  oraya  konulanlar  gerçekten  çok  güzeller. Bir  iki  denemeden  sonra  kendinize  en  uygun  olanları  kolaylıkla  seçip   bir  kaç  dakika ısınma  hareketi  yaptıktan  sonra  aletlerle  çalışabilirsiniz. Antalya  gibi havası kışın  bile  ılık bir  kentte açık  havada spor  aletleri  ile spor  yapmak  büyük  keyif. Teşekkürler Antalya Belediyesi.

6 yorum:

  1. artık her belediye bu aletleri yavaş yavaş monte etmeye başladı şehrin belirli noktalarına ve herkes spor salonuna gidemeyeceğine göre idealler bence. :)

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalım biz de istikrarla izleyeceğiz sizi yarım bırakmak yok ama !

    YanıtlaSil
  3. Ohh! ne güzel.Ben kesinlikle tembelim Keşkül olmasa evden dışarı çıkmam,çıksam da arabamdan inmem:)Keşkül iri bir köpek ,dolaşmanın ilk 10-15 dakikası beni çekmekle geçiyor sonra işini hallettikten(!)sonra pek güzel yürüyor.Yaklaşık 40-45 dakika yürüyoruz biz de.Sokak kedilerini bahçemizde besliyorum ben.Yemeklerini asla unutturmazlar,kapıyı patalarıyla çalmışlıkları vardır :D

    YanıtlaSil
  4. buradada parklarda bu aletlerden var ama parka gittiğinizde etrafta rahatsız edici kişilerde var o yüzden ben gidemiyorum ..dilerim sizin parkınız öyle olmaz ..

    YanıtlaSil
  5. Bu gün uygulamaya başladım. Minik park evimin tam karşısında ve semtimiz de oldukça güvenli. Tüm esnaf komşularımız çok saygın ve iyi insanlar. Parkımızda bu tür olaylara asla izin vermezler.

    YanıtlaSil
  6. :) spor salonu ayağına gelmiş ablacığım ne güzel. Spor dolu günler sseni bekliyor :)

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.