27 Mart 2010 Cumartesi

Bu Kampanyada Bizim de Çabamız Olsun


Blog yazarı bir kaç arkadaşımız duyurmaya çalışıyorlar;

Tuvaleti olmayan okullara tuvalet yapılacak malzemeleri temin edecek gönüllüler bulan okulumuza tuvalet diye bir site var.

Aşağıdaki en acil tuvalet bekleyen okullardan birinin öğretmeninin seslenişi:

Erzurum Karayazı ilçesinin 8 km uzağındaki Karaağıl köyünde Karaağıl İlköğretim Okulu'nda çalışmakta olan 1-A sınıf öğretmeniyim.göreve başlayalı henüz 5 ay oldu.Bu ilköğretim okulunda bir çok öğrenci bulunmakta. 1.sınıf öğrencilerim benden tuvalet için izin istediklerinde o tenekeden yapılmış derme çatma kulübeye gidiyorlar su olmayan bu tuvalet bozmasında keskin bi koku olmasına rağmen burayı kullanmak zorundalar. Üstelik biz öğretmenler için de durum böyle. Öğrencilerimin ellerinde çok fazla siğil var. Ellerini yıkayacak bir ortam olmadığından da bu virüs hastalığı öğrenciden öğrenciye bulaşıyor. Okuluma tuvalet yapılmasını isterken onlara temiz olma alışkanlığı kazandıracağıma da söz veriyorum. Gereğinin yapılmasını arz ediyorum.
Arkadaşlar,

Elinize ve yüreğinize sağlık.
Duygu ve düşünceleriniz ile yanlız olmadığımızı hissettirdiniz bize.
İyi siz ve sizin gibiler var.

Bu sorun hepimizin ortak sorunu!
Sizde çözüme katkıda bulunduğunuz için teşekkür ederim.

Bir bilgi daha size vermek isterim.
HAKKARİ'DE 68 KÖY OKULUN TUVALETİ YOK !

Hakkari'de, tuvaleti bulunmayan okullardan biri de Şemdinli ilçesindeki Beyyurdu Köyü İlköğretim Okulu...
İlçe merkezine yaklaşık 40 kilometre uzaklıkta 2 derslikli 66 öğrencisi bulunan Beyyurdu Köyü İlköğretim Okulunda tuvalet bulunmaması nedeniyle öğrenciler, teneffüslerde evlerine giderek ihtiyaçlarını karşılamak zorunda kalıyor.

Öğretmenler: Hakkı ve Ramazan Bey : 0534 686 71 15




Ayrıca sizlerin çaba ve gayreti ile Erzurum'da ki tuvalet eksikliğinin giderilmesi ile ilgili çabamız hala sürmektedir.

Yapılan bu çalışmaların başarıya ulaşması sizlerin eseri olacaktır.

Saygılarımla,

Mahmut ŞANLIER
http://www.okulumuzatuvalet.org
0543 427 96 00

11 yorum:

  1. Hayırlı pazarlar canım arkadaşım.Böylelikle inanıyorum ki çok büyük kitleye ulaşacağız.Allah razı olsun iyiki varsın.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Ablacığım, sesimize ses oldun duyarlılığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Ne demek Yeşim'ciğim. Sizleri kutluyor ve yürekten destekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Bloguma bıraktığınız notu gördüm. İlginize teşekkür ederim.
    Benim kitaplarım Remzi Kitabevi'nden çıktı. Antalya'da Remzi Kitabevi var. Oradaki görevlilerden rica ederseniz, kalmamışsa bile sizin için getirirler.
    Sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim Zülal Hanım. Mutlaka bulacağım kitaplarınızı. Kitabevinin adını not aldım. Banu Avar Hanımefendi'nin ve sizin yazılarınızın takipçisiyim.

    YanıtlaSil
  6. merhabalar,kampanya çok ilgimi çekti ,bu yazıyı ben de blogumda yayınlamak istiyorum. bunun dışında da yapılabilecek bişeyler olursa
    katılmak isterim.
    Duyarlılığınızdan dolayı tebrik ederim sizi,sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler Örgüdelisi. Bloğunuzda duyurmanız çok iyi olur.

    YanıtlaSil
  8. Blogumda bir sonraki yazımda bu konuya değinmek istiyorum.Hala böyle okullarımızın olması çok üzücü.

    YanıtlaSil
  9. Ne acı değil mi?
    Okulları genelde hayırsever vatandaşlar yaptırıyor.
    Hizmetli olabilmesi için veliler para topluyor.
    Tuvalet yaptırmak için yine vatandaş..
    Devlet mi?
    Hükümetler mi?
    Sosyal devlet mi?
    Hadi canım !!
    Öğretmenin maaşı ve içinde hiçbilgi olmayan uyduruk kitapları veriyor ya MEB herşey de devetten beklenmemeli değil mi?

    Acı bende çok acı..
    Artık devlet bürokratı ve çevresini ihya etmek için vardır diye ders kitaplarına yazacaklar..Tabii dürüst olabilirlerse..

    YanıtlaSil
  10. Duyarlılığın çok güzel. ,oturduğum şehir başkentimizde de böyle okullar var...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.