25 Ekim 2011 Salı

Tüm Türkiye gibi Antalya da Elinden Geleni Yapıyor


Van'da yaşanan depremin ardından Antalya'da, toptancı hali esnafı da yardım için harekete geçti.

DEPREM BÖLGESİNE 13 TON SEBZE VE MEYVE

Van'da yaşanan depremin ardından Antalya'da, toptancı hali esnafı da yardım için harekete geçti. Domates, biber, patlıcan, patates, soğan, mandalina, elma, pırasa gibi çeşitli yaş meyve ve sebze ürünlerinden oluşan toplam 13 tonluk ürün, dün kamyonlarla Van'a gönderildi. Antalya Büyükşehir Belediyesi ile işbirliği halinde yürütülen yardım kampanyasında ihtiyaç doğrultusunda yardımların sürekli yapılacağı açıklandı.

2 yorum:

  1. Ne kadar mutlu oluyorum bunları duyunca.. Biliyorum ki Türk insanı, böyle günlerde yarım ekmeğini yemez paylaşır. bunun içindir ki umutsuzluklar içindeyken umudumu yitirmiyorum..sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Ben de öyle Şükran Hanım. Elbette acımız azalmıyor ama dayanışma ve yardımlaşmayı görünce bir parça da olsa mutlu oluyorum.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.