20 Kasım 2009 Cuma

Yeniden Kurs Öğrencisi Oldum



Haftalar önce, sevgili arkadaşım Gülay Sümer'den bir davet almıştım. Kendisi Halk Eğitim Kursları'nın deneyimli ve çok yetenekli bir öğretmenidir. Beni bu kış dönemi kurslarından birine katılmam için teşvik etti. Kaydolduğum halde yoğun işlerimden kursa başlayamamıştım. Bu sabah gidip bir göreyim dedim. Çeşitli kategorilerde çok güzel el işlerinin yapıldığı sıcak bir ortam vardı. Yapılan işler de, oradaki samimi hava da çok güzeldi.


Meryem Hanım'ın harikulade çalışması. Bu bir sehpa örtüsü


Demet Hanım'ın çok hoş bir çalışması
Bu örtüyü yapan hanımın adını almayı unutmuşum, beni bağışlasın. Ellerine sağlık diyorum

1 yorum:

  1. Bayanlar gerçekten harika iş çıkarmışlar tablo gibi duruyorlar, hepsinin emeklerine sağlık.

    Umarım mutfağında istediğin gibi olur o kadar araştırmalar çizimler yapmışsın, gönlüne göre olması dileklerim ile.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.