13 Kasım 2009 Cuma

Begonvilli Ev Halleri




Bu mevsimin ilk çiçek soğanlarını bu gün diktim. Sümbül ve nergis soğanlarımı, paketlerin üzerindeki talimatlara uyarak, yumuşak toprakla doldurduğum saksılara dikip biraz da su verdim ve balkonumda rüzgarsız ılık bir köşeye yerleştirdim. Anımsarsanız geçen yıl muhteşem lilyumlar yetiştirmiştim ve balkonum şenlenmişti. Aşağıya onların da fotoğraflarını koyuyorum, heveslenip yetiştirmeniz için.

Bunlar geçen yıl balkonumu göz alıcı hale getiren turuncu lilyumlar. Bu yıl da mutlaka dikeceğim.
Galiba bu yıl yılbaşı çiçeklerim erkenden açacaklar. Şimdiden tomurcuklandıklarına göre..
Bu acı biberler hem çok dekoratif görünüyorlar hem de bazı soslara ve yemeklere çok hoş bir lezzet katıyorlar.Balkonumda bir kaç saksı var. Hepsini de tohumlardan yetiştirdim.
Fesleğeni kim sevmez? Tohumlarını Küçükkuyu'dan getirmiştim. Nasıl da çabuk büyüdüler
Yenileri de gelmekte:)
Bu arada yaz çoktan bittiği halde Begonvilli Ev'in begonvilleri hala açmaya devam ederek beni çok mutlu ediyorlar. Onları çok seviyorum.



Begonvilli Ev'den şımarıklık manzaraları



Begonvilli Ev'de her tür sepet çok sevilerek kullanılır. Çünkü hem işlevsel hem de dekoratif bulurum sepetleri. Kumaş sepet, örgü sepet, kamış sepet derken bu ahşap olanları da gördüm ve iki tane aldım.


Geçen yıl yaptığım crazy servis takımlarından kalan parçalar vardı. Bu tutacakları ve nihaleyi yaptım ve mutfağım renklendi.

Ördüğüm demlik kılıfları çok beğenildi ve yenileri de geliyor yakında. Kelebek'cim biri senin için.


Begonvilli Ev'deki hoşluklardan biri daha. Bu olağanüstü güzel konser kayıtlarının orijinal DVD lerini çok sevdiğim bir arkadaşım hediye etti. Çooook teşekkürler canım arkadaşım.

Bunlar da sıradaki okunacak kitaplar. Okunarak kayda değer bulunanlar sayfamızdaki yerlerini alacaklar.

Bu gün Begonvilli Ev'de bu müzikler dinleniyor. Gheorghe Zamfir.
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA





| eSnips Social DNA

5 yorum:

  1. Çiçeklerine, şımarıklarına, sepetlerine bayıldım. Begonvilli evden sıcacık bir hava esti buraya.
    Beraber, mutlu bir hafta sonu geçirmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Çok renkli ve güzel bir post olmuş. Keyifle okudum. Lale ve sümbül soğanlarım var geçen seneden. Şimdi dikebilir miyim onları? Bugün bahçeye bir erguvan, bir de kartopu ağacı diktik. İnşallah tutar.

    YanıtlaSil
  3. Marfetli Peri'ye ve Sesi'ye sevgiler, selamlar Antalya'dan.

    Antalya için soğanları dikme zamanı ama sanırım sizin biraz daha beklemeniz gerekiyor. Kartopu ağacı da çok alımlı, çok zariftir. Bahçenizde keyifli anlar dilerim Sesi'cim.

    YanıtlaSil
  4. Begonvilli eve bayıldım. Hele de balkondaki o lilyumlara. Emek verip hayatımızı güzelleştirmek ne güzel. Ellerinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler. Siz dostlarla her şey daha da güzel Sevgili Esin.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.