25 Mart 2009 Çarşamba

Nostaljik Yastıklar








Bu yastıkları görünce ''İşte aradığım nostaljik yastıklar!'' dedim. Artık çevremde hiç kanaviçe işlendiğini görmüyorum. Çocukluğumda evlenecek genç kızlar için mutlaka bir yatak takımı, bir iki masa örtüsü ve yastık işlenirdi. O kadar büyük emek gerektirecek işler yapmam olanaksız olsa da bu yastıklara çok özendim. Bu yüzden yapmaya karar verdim. Bu yastıklar , eskiyi yansıtan zarafetleri ve el emeği olmaları nedeni ile oturma odamda baş köşede olacaklar. Sizce de çok güzel değiller mi?

3 yorum:

  1. Bence de yapın :) Çünkü çok güzeller..Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  2. ziyaretin yorumun ve uyarın için teşekkürler.http://hobigiller2-nettenguzelseyler.blogspot.com/ henüz yeni olduğundan görünmediğinin farkında değildim.yeniden gözden geçirdim bi daha deneyip bilgilendirirsen sevinirim.ayrıca http://hobigiller.blogcu.com/ bu blogda bana ait.beklerim. senin bloğunda beğendiklerim arasında.güzel paylaşımların var teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim. Sizlerin blogları da harika. Zevkle izliyor ve yararlanıyorum.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.